Bestuur draagt Jelmer IJbema (5CA) en Bernard Steenbergen (Vattenfall) voor benoeming in het bestuur
Bestuur draagt Jelmer IJbema (5CA) en Bernard Steenbergen (Vattenfall) voor benoeming in het bestuur voor
13 juni 2023 
2 min. leestijd

Bestuur draagt Jelmer IJbema (5CA) en Bernard Steenbergen (Vattenfall) voor benoeming in het bestuur voor

Het bestuur heeft vandaag de leden van KSF voorgesteld om Jelmer IJbema (5CA) en Bernard Steenbergen te benoemen tot bestuurslid. Voor Jelmer IJbema, gaat het om een benoeming in eerste termijn in de vacante zetel voor facilitaire contactcenters. Bernard wordt voorgedragen voor herbenoeming voor een tweede termijn in één van de zetels voor inhouse contactcenters.

Jelmer IJbema (director operations control, 5CA)

jelmerDe voordracht van Jelmer volgt na een zorgvuldige procedure, waarin met meerdere kandidaten werd gesproken. Jelmer (39) brengt volgens het bestuur competenties en expertise mee die een waardevolle aanvulling zijn op die van het zittende bestuursteam.

Jelmer over zichzelf en zijn motivatie om zich kandidaat te stellen: “Met mijn uitgebreide ervaring in de klantenservice industrie, mijn sterke betrokkenheid met de industrie en de affectie met het verbeteren van klantgerichte processen en de cultuur die wij binnen 5CA neerzetten geloof ik dat ik een waardevolle bijdrage kan leveren binnen de federatie. Binnen 5CA werken we in 70 landen en zorgen we ervoor dat we een samenhangende cultuur hebben, dit wil ik ook graag uitstralen binnen de KSF. 

Ik werk bij 5CA in de rol als director operations control waar ik verantwoordelijk ben voor het leiden van het WFM team, en het implementeren van strategieën en tools om de klantenservice te verbeteren. Mijn passie voor het vak, de visie op het vak, en het creëren van een positieve klantervaring heeft me gemotiveerd geraakt om betrokken te raken bij bredere initiatieven binnen de sector. Ik wil de belangen van de sector zo goed mogelijk behartigen en daarnaast best practices bevorderen. Ik geloof sterk in samenwerking en het delen van inzichten om de industrie als geheel en de visie daarop te verbeteren.”

Bernard Steenbergen (director customer service BtC, Vattenfall)

bernard De eerste zittingstermijn van Bernard Steenbergen (45), die in 2020 als bestuurslid namens ‘Inhouse’, werd gekozen, loopt in juni van dit jaar af. Bernard is als bestuurslid herkiesbaar en heeft ook aangegeven zich met plezier en vol overtuiging herkiesbaar te willen stellen. Het bestuur is zeer blij dat Bernard zich voor een nieuwe periode aan het bestuur wil verbinden en draagt hem graag bij de leden voor herbenoeming voor.

E-voting

Van 13 juni tot en met 26 juni (14.59u) kunnen KSF-leden over de bestuursvoordrachten stemmen. De primaire contactpersonen ontvangen hiervoor een uitnodiging per mail. Wanneer de leden de bestuursvoordrachten bekrachtigen, vindt installatie van de gekozen bestuursleden plaats op de ALV van 27 juni. Op die vergadering wordt ook Ramón Delima, die al eerder door de leden als voorzitter werd gekozen, geïnstalleerd.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen