Op zoek naar een dynamische en veelzijdige baan in het hart van de klantcontactsector?
Op zoek naar een dynamische en veelzijdige baan in het hart van de klantcontactsector?
20 juni 2022 
1 min. leestijd

Op zoek naar een dynamische en veelzijdige baan in het hart van de klantcontactsector?

De Klantenservice Federatie (KSF), de brancheorganisatie voor klantcontact, zoekt een beleidsmedewerker (32 – 36 uur).

Ben jij thuis in de wereld van klantcontact? Dan verwelkomen wij je graag als nieuwe collega. Je hebtbij voorkeur al een aantal jaren werkervaring in klantcontact of bij een callcenter, maar in ieder geval heb je een scherp oog voor wat er in de sector speelt en waar de belangen van de verschillende doelgroepen van KSF liggen. Ook heb je kennis van relevante wet- en regelgeving voor de branche en je vindt het leuk je daarin verder te verdiepen.

Wat ga je doen?

Je gaat in jouw rol actief bijdragen aan de positionering en (door)ontwikkeling van KSF, de klantcontactsector en het vakgebied. Dit doe je door – onder verantwoordelijkheid van de directeur -relevante ontwikkelingen proactief te volgen en te vertalen naar beleidsvoorstellen en acties voor KSF. Daarbij zorg je samen met je collega’s dat bestuur, expertgroepen en commissies tijdig en op de juiste wijze worden betrokken.

Op de beleidsterreinen die je onder je hoede hebt onderhoud je het contact met onze interne en externe stakeholders. Je schrijft beleidsnotities, projectvoorstellen en subsidieaanvragen, maar draagt ook bij aan vakinhoudelijke artikelen en publicaties. De onderwerpen waar jij je als beleidsmedewerker mee zult bezighouden zijn breed en zeer gevarieerd. Je kunt daarbij denken aan arbeidsmarktvraagstukken, CAO’s, opleidingen, branche- en iso-certificaten, AVG, marktordening en telemarketing.

Wie ben jij?

Jij kijkt met een frisse, scherpe blik naar de thema’s die belangrijk voor de leden van KSF zijn. Daarbij heb je een goed gevoel voor (bestuurlijke en politieke) verhoudingen. Zowel binnen de vereniging als richting het werkveld. Je beschikt over voldoende tact en diplomatieke kwaliteiten om de dossiers die je onder je hoede hebt inhoudelijk een stap verder te brengen. Je bent strategisch en analytisch sterk en hebt een vlotte, toegankelijke pen.

Omdat we werken in een klein team werk je graag samen met je collega’s en vind je het geen probleem om bij te springen waar nodig.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische baan in een dynamische omgeving
  • Een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Veel vrijheid en ruimte voor creativiteit
  • Plaats- en tijdonafhankelijk werken met Microsoft Office. Het kantoor is in Doorn, maar daar hoef je niet dagelijks te zijn.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 32 tot 36 uur per week voor in eerste instantie een jaar, maar met de intentie om – wanneer het wederzijds bevalt – een langdurige relatie aan te gaan
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Je motivatie en cv stuur je uiterlijk 3 juli 2022 naar info@klantenservicefederatie.nl. Wil je eerst meer weten, stel dan je vraag aan Roel Masselink (directeur). Dat kan via roel.masselink@klantenservicefederatie.nl of 06-52454979. Vanzelfsprekend gaan we vertrouwelijk met jouw sollicitatie om.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.