Athlon verbetert kwaliteit klantcontact continu met lidmaatschap Klantenservice Federatie
Athlon verbetert kwaliteit klantcontact continu met lidmaatschap Klantenservice Federatie
12 oktober 2018 
1 min. leestijd

Athlon verbetert kwaliteit klantcontact continu met lidmaatschap Klantenservice Federatie

 Om de kwaliteit van de dialoog en de interactie met klanten en leaserijders te verhogen, heeft leasemaatschappij Athlon zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF). Door middel van kennisdeling over het optimaliseren van klantcontact draagt het lidmaatschap van de KSF bij aan de kwaliteit van de dienstverlening van Athlon en een versterking van de reputatie van de branche.

Athlon sluit zich aan bij de KSF om de Customer Experience en daarmee de klant- en leaserijder- tevredenheid continu te blijven verbeteren. De KSF deelt kennis en is belangenbehartiger van haar leden op het gebied van klantcontact.

Athlon heeft de ambitie om de klantbeleving te optimaliseren door klanten en leaserijders op de juiste manier te woord te staan. De leasemaatschappij maakt gebruik van verschillende kanalen in haar communicatie met klanten en heeft als doelstelling hierin voorop te lopen in de autoleasebranche. De aansluiting bij de KSF draagt tevens bij aan nauwe betrokkenheid van de leasemaatschappij bij de laatste ontwikkelingen en innovaties in service en klantcontact.

Waardevolle bijdrage
Niels van den Hoogen, Commercieel Directeur van Athlon Nederland, is blij met deze nieuwe samenwerking: “De klantbeleving en kwaliteit van het contact met klanten en leaserijders staat voorop bij Athlon. Goede klantenservice is daarbij essentieel: juist daarmee kun je het verschil maken. Daarom is het belangrijk om opgedane kennis en ervaring te delen en te leren van peers uit andere branches. De KSF kan hierin een waardevolle bijdrage leveren.”

Directeur van de KSF, Geeske te Gussinklo, vindt het heel goed dat Athlon zich als eerste leasemaatschappij aansluit bij de KSF: “De tevredenheid van de leaserijder, de eindklant, staat bij Athlon hoog in het vaandel en daar kan het lidmaatschap van de KSF een belangrijke bijdrage aan leveren. Ik kijk uit naar het uitwisselen van kennis en best practices in ons netwerk.”

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen