I.v.m. de maatregelen, besteden we in de komende periode volop aandacht aan actuele (COVID-19) onderwerpen in klantcontact, maar dan op afstand i.p.v. offline. Denk aan tips van experts uit de branche, best practices, interviews en cijfers via onze website, LinkedIn en onze FB-community.
Ook gaan we tot 1 juni kleinschalige digitale overlegsessies organiseren voor klantcontactprofessionals: hierover volgt volgende week meer informatie via onze website. Organisaties worden uitgedaagd om sneller te innoveren en creatief te zijn op het gebied van werving & selectie, thuiswerken, leiding geven op afstand, trainingen en meer. Inspirerend om daarover met vakgenoten te spreken! Zo helpen we, samen met leden, elkaar verder in deze tijden.
Meld je nu alvast aan voor de KSF-webinar Social Service op 23 april a.s. en/of lees alvast de eerste artikelen op onze website:
- Saamhorigheid in klantcontact
- Coronacrisistips van leiderschapsexpert Huub van de Wiel: “Eerlijkheid en persoonlijke (digitale) communicatie is juist nu van groot belang”
- Adviezen van WFM-expert Willem van den Brink in tijden van COVID-19: “Doe nu al aan scenarioplanning”
- Uit de oude doos, en nu heel actueel: Thuiswerken in klantcontact
- Modelbrief voor thuiswerkende medewerkers
- Tips en links naar nog meer adviezen