Met de KSF Trendmonitor kunnen we organisaties verrassende inzichten geven in de prestaties van hun klantcontactcenter, zo blijkt uit de evaluatie en bespreking van de resultaten uit de 1e fase van de validatie van de KSF Trendmonitor. De data die we in het kader van de KSF Trendmonitor verzamelen vanuit onder meer HR, organisatie, operatie en klanttevredenheid geven straks in combinatie met de bredere branche- en bedrijfstakinzichten verschillende invalshoeken voor een 360-graden beeld van de prestaties van jouw klantcontactcenter.
Meedoen is makkelijker dan ooit
Binnenkort starten we met de 2e fase van de validatie van de KSF Trendmonitor. In deze fase staan de meer operationele klantcontactdata centraal. Ook nu weer een uitgelezen moment om laagdrempelig en vrijblijvend in te stappen en kennis te maken met de KSF Trendmonitor. Dus doet jouw (inhouse of facilitaire) klantcontactcenter nog niet mee? Meld je dan vandaag nog aan. Deelname aan de validatiefase verplicht niet tot definitieve deelname aan de KSF Trendmonitor, maar besluit je wel daartoe, dan betaal je bij de formele start van de KSF Trendmonitor geen eenmalig entreegeld.
Aanmelden voor de validatiefase
Wil je eerst meer informatie? Neem dan gerust contact op met projectleider Arnon Post via: arnon.post@klantenservicefederatie.nl of 06-52559644.
Doe ook mee! Voor jezelf, voor de sector, voor het vak!