Zullen we een WFM-studiereis organiseren?
Zullen we een WFM-studiereis organiseren?
25 april 2023 
0 min. leestijd

Zullen we een WFM-studiereis organiseren?

Zweden; de bakermat van het zelfroosteren. 

Zelfroosteren is ontwikkeld in de zorgsector in Zweden, maar wordt ondertussen in vele sectoren ingezet en is anno 2023 de dagelijkse gang van zaken. Als WFM-ers in Nederland, waar zelfroosteren nog moeilijk van de grond komt, kunnen wij veel van de Zweden leren over autonomie, werk-privé balans e.d.

Twee site visits

Daarom gaat KSF een studiereis naar Stockholm organiseren (bij voldoende interesse); een studiereis bestaande uit twee site visits om kennis te verruimen waarbij er ruim voldoende tijd is om te genieten van de mooie stad en te netwerken.

Doelgroep

Ben jij WFM-manager of contactcentermanager met grote interesse in WFM? Vul dan onderstaand interesseformulier in. De studiereis zal eind september/begin oktober plaatsvinden en er is keuze uit twee varianten (zie formulier). 

Heb je interesse?

Dit event wordt alleen georganiseerd bij voldoende interesse. Reageren is mogelijk tot dinsdag 9 mei 2023. 

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen