Voorverkoop KSF Jaarcongres 2025 van start!
Voorverkoop KSF Jaarcongres 2025 van start!
26 september 2025 
1 min. leestijd

Voorverkoop KSF Jaarcongres 2025 van start!

4 dec 2025 | 13.30 - 17.45 | Hilversum, Theater Gooiland

De kortingscode voor het gratis ticket wordt naar het primaire contact van je organisatie gestuurd. De 50% kortingscode voor de overige tickets vind je in de KSF Ledenomgeving onder ledenvoordeel. De ledenkorting komt nog eens bovenop de volgende Early Bird aanbieding.

Tickets van €349,- voor €261,75 (actie geldig tot 10 okt)

Tickets

De toegevoegde waarde van klantcontact

Binnenkort krijg je meer informatie over het programma wat draait om de toegevoegde waarde van klantcontact. Wat in ieder geval heel gaaf is, is dat tijdens het KSF Jaarcongres 2025 de Klantcontact Quiz Awards worden uitgereikt! De gasten van de Klantcontact Quiz sluiten aan bij laatste keynote van ons programma, borrelen gezellig mee en rollen dan door hun feestavond in. Wil je bij de feestavond van KCQ zijn? We houden je op de hoogte van de start van de ticketverkoop bij KCQ.

Wil je weten wat je van een KSF Jaarcongres kunt verwachten? Beluister de podcast van vorig jaar!

Podcast Deel 1 | Internationale keynote spreker Nancy Rademaker geeft een recap van haar presentatie over hoe klantgerichtheid en kunstmatige intelligentie elkaar versterken in het vormgeven van moderne bedrijfsstrategieën.

Podcast Deel 2 | In deel 2 van de KSF Jaarcongres podcast werd het thema 'AI in de praktijk' besproken met verschillende sprekers. Job van den Berg, co-founder van AI.NL, deelde zijn ervaringen over AI-toepassingen en het belang van praktische implementatie.

Bezoekersprofiel

Het jaarcongres staat volledig in het teken van kennisdeling, inhoudelijke verdieping en de ontwikkeling van het klantcontactvak. Op ons congres brengen we de hele klantcontactketen samen om inzichten, ervaringen en toekomstvisies te delen. Wij vragen organisaties om met zorg te kijken wie zij afvaardigen, zodat we samen een waardevolle en inhoudelijke bijeenkomst creëren. Het congres is niet de plek voor directe acquisitie, wel de plek om inspiratie op te doen en inhoudelijk met elkaar het vak verder te brengen.

Tickets

Het KSF Jaarcongres 2025 wordt mede mogelijk gemaakt door:

logos





Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen