KSF Jaarcongres 2024 | Internationale keynote spreker Nancy Rademaker
KSF Jaarcongres 2024 | Internationale keynote spreker Nancy Rademaker
23 oktober 2024 
1 min. leestijd

KSF Jaarcongres 2024 | Internationale keynote spreker Nancy Rademaker

Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 bespreekt Nancy Rademaker hoe klantgerichtheid en kunstmatige intelligentie elkaar versterken in het vormgeven van moderne bedrijfsstrategieën. Nancy laat zien hoe een focus op zowel Customer Experience (CX) als Employee Experience (EX) essentieel is voor het werven en behouden van klanten. Ze biedt een helder overzicht van AI-concepten zoals machine learning en neurale netwerken, en bespreekt de zakelijke en ethische implicaties van generatieve AI. Bedrijven die deze technologieën omarmen, kunnen hun concurrentiepositie versterken door betere, persoonlijkere klantervaringen te bieden. 

Over Nancy Rademaker - internationale keynote spreker over alles wat digitaal is

Nancy heeft meer dan 20 jaar ervaring in hoe technologie de maatschappij transformeert en transformeert, en heeft gewerkt voor verschillende IT-bedrijven. Ze deelt graag haar passie voor technologie en combineert die waardevolle insiderinformatie met haar ervaring in training, onderwijs en ondernemerschap. Ze is altijd enthousiast geweest over mensen en klantgerichte strategieën. Ze richt zich graag op hoe technologie het gedrag van mensen beïnvloedt en hoe het hen helpt kennis te delen en te creëren en innoveren.

Ze is een veelgeprezen en motiverende internationale spreker. Nancy heeft veel rondetafelgesprekken, boardroomsessies en bedrijfsevenementen geleid met opvallende presentaties over onderwerpen als digitale transformatie, extreme klantgerichtheid, werknemerservaring, disruptie, kunstmatige intelligentie, verandering van bedrijfsmodellen en leiderschap.

Nancy reist de wereld rond en neemt leiders uit het bedrijfsleven mee naar innovatiecentra als Silicon Valley en China. Ze gebruikt die inspiratie uit de eerste hand om de keynote-inhoud en voorbeelden up-to-date te houden met de nieuwste technologieën, ontwikkelingen en baanbrekende nieuwe bedrijfsmodellen.

Ook is Nancy Rademaker ondernemer; ze is medeoprichter van twee startups, Drawify.com en Speakers Club.

Internationale reviews

reviews-nancy-rademaker

Meer reviews

Mis deze topspreker niet!

Tickets
Meer over het KSF Jaarcongres 2024


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen