KSF Jaarcongres 2021 terugblik
Opname & live magazine KSF Jaarcongres 2021
10 november 2021 
1 min. leestijd

Opname & live magazine KSF Jaarcongres 2021

Met genoegen blikken we terug op ons mooie jaarcongres ‘Digitaal klantcontact on/off’ op 4 november in Theater de Spiegel in Zwolle. Online kijkers en offline bezoekers reageerden enthousiast op de talkshow, de offline verdiepingssessies en de organisatie. We hebben dit event weer met veel plezier georganiseerd. En we bieden iedereen die er niet bij kon zijn de gelegenheid toch te proeven van hoe het was.

Dagvoorzitter Rens de Jong ontving de gasten in zijn gezellige huiskamer op het podium. Ben je benieuwd naar wat onze gasten Bruno Fabre, Teun Verheij of Tibert Verhagen vertelden?

“Dit is een keerpunt in de maatschappij.”

Online magazine

Je kunt kort en vlot de inhoud van het jaarcongres nalezen, foto’s bekijken en content van onze sponsoren downloaden. Alles is gemakkelijk te delen, online of offline. Stuur de link van ksf.verslagvandedag.nl door of maak een pdf-bestand van je favoriete content. Delen maar!

Bekijk het online magazine

De talkshow terugkijken

De talkshow is opgenomen zodat je niets hoeft te missen. Je vindt de opname van de live uitzending in de KSF Ledenomgeving. De opname is alleen beschikbaar voor leden. Ben je niet lid van de KSF? Sluit je dan snel aan: lidmaatschap.

Bekijk de uitzending

Downloads 

De artikelen, whitepapers en onderzoeksrapporten van de contentsponsoren vind je ook direct toegankelijk in de KSF Ledenomgeving (ook voor niet-leden).

Naar downloads

Het KSF Jaarcongres 2021 werd mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren:

Sponsors klantcontact


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen