Op 6 februari organiseerde de KSF speciaal voor leden de Innovatiedag 2019. Op die dag informeerden leden elkaar over nieuwe ontwikkelingen op onder andere het gebied van digitalisering. Vraag en aanbod kwamen samen tijdens dit speeddate-event.
Kon je er niet bij zijn? Blik dan terug via facebook en klantcontact.nl: Wil je graag online (verder) daten? Ga naar de leverancierspagina voor een overzicht van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact om je verder op weg te helpen in de digitalisering. Sta je er als KSF-leverancierslid nog niet bij? Vul dan hier je gegevens in, dan word je ook vermeld. |
Terugblik KSF Innovatiedag 2019
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook
Reactie plaatsen