Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Peter van den Breemerweg 1c
3768 MP Soest

HDLG Groep

HDLG staat voor Het Doen Laten Gebeuren. Met het invoeren van talentmanagement bij organisaties realiseert HDLG betrokken medewerkers die een maximale bijdrage leveren aan het behalen van de doelstellingen. HDLG brengt de talenten van alle medewerkers in beeld en geeft inzicht hoe deze slim ingezet kunnen worden om uw strategie te laten werken. Dit leidt tot meer loyaliteit en meer resultaat.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Kralingseweg 233-235
3062 CE Rotterdam

EvolveIP

Met 30 jaar ervaring is EvolveIP (voorheen Mtel) uw gesprekspartner voor bedrijfszekere en toekomstgerichte communicatie oplossingen in de Cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem Consultant
Van Der Heimstraat 68A
2582 SB Den Haag

Hofstad Search

In 2002 opgericht door Pia en Peter de Wijer, vanuit hun passie voor perfect high end matching en recruitment binnen klantcontact branche.
• Werving, selectie & (executive) search van management en staf (vast en interim)
• Career- en onboarding coaching
• Passie, discretie en diepgaande kennis van arbeidsmarkt en klantcontactbranche
• Ons doel: happy opdrachtgevers en kandidaten
Interim Werving en selectie
Eisenhowerlaan 140
2517 KN Den Haag

Olympia

Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Wegenbouw 54
3991 NJ Houten

Uniekon

De jarenlange ervaring in klantcontact, opgedaan bij werkgevers sinds 1991 en opdrachtgevers wordt gecombineerd tot verhelderende inzichten en nieuwe creatieve mogelijkheden bij opdrachten. UNIEKON werkt zowel in opdracht van partners als direct voor eindopdrachtgevers.
Consultant Interim
Jongkindt Coninckstraat 36H
2406 AP Alphen aan den Rijn

Wit Advies & Interim

Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

InSocial

InSocial is een feedbackplatform waarmee je op alle touchpoints in de klantreis feedback van jouw klanten kunt ophalen. Tegelijk verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden, jouw online sales funnel boosten en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Landdrostdreef 124
1314 SK Almere

Unique

Unique Customer Care is dé HR specialist in klantcontact. Dagelijks werken we keihard aan een fantastische klantbeleving voor de klanten van ónze klanten. Dat betekent strategisch HR advies, arbeidsmarktonderzoek, employee journey, poolopbouw en -optimalisatie, reductie van verzuim en verloop en werving en selectie.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Uitzendkrachten Werving en selectie
Korte Hogendijk 2
1506 MA Zaandam

OBI4wan

OBI4wan is gespecialiseerd in oplossingen en services voor reputatiemanagement, actiegerichte inzichten uit data, customer experience, chatbots en artifical intelligence. Wij maken innovatieve technologie toegankelijk en bieden naast gebruiksvriendelijke tools ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training.
Chat Chatbot Omnichannel Social service monitoring
Klantenservice Federatie
X