Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Jongkindt Coninckstraat 36H
2406 AP Alphen aan den Rijn

Wit Advies & Interim

Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
Marconibaan 59
3439 MR Nieuwegein

Avaya

Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel Recording Thuiswerksysteem
Linnegatan 87D
10451
Stockholm, Zweden

Calabrio

Calabrio zorgt voor een revolutie in de manier waarop bedrijven hun klanten betrekken via Calabrio ONE, een Unified Workforce Engagement Management (WEM) -suite -. Een organisatie om mee samen te werken met een Nederlands team.
Managementrapportage QM Recording WFM
Fred. Roeskesstraat 115
1076 EE Amsterdam

Deepdesk

Auto-answer for your agents. Using AI we recognize patterns in customer conversations and help to speed-up customer interactions. Making customers and your employees happy, while driving down cost.
AI Customer experience platform
Waalhaven O.z. 83L
3087 BM Rotterdam

Sound of Data

Sound of Data is specialist in inbound voicediensten en servicenummers. Wij zorgen dat calls wereldwijd op de juiste plek worden afgeleverd door uitgebreide routeringsopties en piekoplossingen.
Inbound voice diensten IVR Servicenummers
Fortweg 9
3992 LX Houten

eelloo

Bij eelloo draait alles om mens en werk. We koppelen psychologie aan technologie en helpen organisaties mensgerichter te maken. Onze tools geven inzicht in talent in de hele employee journey:

• Gamebased Assessments
• Capaciteiten, persoonlijkheid, drijfveren, vaardigheden
• Agility
• Teamontwikkeling
Gamification HR-tooling Werving en selectie
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Verint

Verint is een wereldwijd marktleider in Actionable Intelligence oplossingen voor customer engagement optimization, security intelligence, en fraude, risico en compliance.
Chat Chatbot Co-browsing CRM E-mailsysteem Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM

Paul van Ladesteijn

Ik help organisaties om het klantcontact te verbeteren. Ik doe dat als interimmanager, consultant, trainer of projectmanager. Daarbij maak ik gebruik van modellen als ISO 18295 en COPC.
Consultant Interim ISO 18295
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X