Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Korte Hogendijk 2
1506 MA Zaandam

OBI4wan

OBI4wan is gespecialiseerd in oplossingen en services voor reputatiemanagement, actiegerichte inzichten uit data, customer experience, chatbots en artifical intelligence. Wij maken innovatieve technologie toegankelijk en bieden naast gebruiksvriendelijke tools ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training.
Chat Chatbot Omnichannel Social service monitoring
Aert van Nesstraat 45
3012 CA
Rotterdam

Yource

Wij zijn Yource en wij zijn marktleider in klantcontact in de Benelux. Bij Yource kun je terecht voor uitzenden, outsourcen en insourcen van je klantcontact. Ook op onze near- en offshoring locaties.
Detachering Insourcing Opleidingen Outsourcing Uitzendkrachten Werving en selectie

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
Gooimeer 6-02
1411 DD
Naarden

Genesys

Wereldwijd leider in innovatieve oplossingen voor cloud customer experience en contact centers. Pionier met Experiences as a Service zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden.
Chat Dialer Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Govert Flincklaan 20
1213 EP Hilversum

Byteleaders

Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van webwinkels en ICT-bedrijven. Wij ontzorgen deze ondernemers en verzorgen winstgevend écht menselijk klantcontact.
Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Omnichannel Consultant Werving en selectie
Keienbergweg 100
1101 GH Amsterdam

Tailo

Met Tailo’s conversational intelligence platform zet je eenvoudig al je klantgesprekken om naar waardevolle inzichten en acties. Verhoog je klantbehoud & cross-sell met onze selfservice AI software.
AI Customer experience platform CRM Managementrapportage Omnichannel Speech Analytics

Studio Winegum

Wist je dat 60% van alle klantcontacten waste is? Studio Winegum helpt organisaties met digitalisering van service door verhogen van selfservice en inzet van nieuwe digitale kanalen; oa inzet van Virtuele Assistenten. Studio Winegum, want blije klanten blijven plakken!
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant Detachering Interim
Alte Jacobstrasse 85/86
10179 Berlijn

Freshworks

Chat Chatbot Co-browsing CRM Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Amersfoortseweg 102
3941 EP Doorn

PlanMen

PlanMen zorgt ervoor dat het volledig potentieel van mens en organisatie wordt benut: workforce management. We doen dit door de hoeveelheid werk en in te zetten personeel optimaal op elkaar af te stemmen.
WFM Consultant Detachering Gamification Interim Opleidingen Werving en selectie
De Poort 42
3991 DV Houten

Coniche

Klantcontactoptimalisatie is een vak dat vanuit meerdere disciplines benaderd moet worden wil het goed renderen. Daarom bieden wij alle kennisvormen onder 1 dak, zodat onze klanten de theorie in de praktijk kunnen brengen met hun eigen mensen. Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche Business School een breed scala aan erkende opleidingen.
Managementrapportage QM Social service monitoring Certificering Coaching Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Trainingen Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X