Diensten en producten leden
De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.
Byteleaders
Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van webwinkels en ICT-bedrijven. Wij ontzorgen deze ondernemers en verzorgen winstgevend écht menselijk klantcontact.
Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Omnichannel Consultant Werving en selectie
Ocaro
Wij zijn er om jou te helpen met het realiseren van klantcontact dat beter, leuker en mooier is. Dat doen we met trainingen voor medewerkers en teamleiders & onze e-learning en QM software Luz. En ken je Erkend Talent al? Jouw contactcenter kan leer- en werkplekken aanbieden voor mensen die het lastig hebben op de arbeidsmarkt. Werkzoekenden leren het vak in combinatie met een erkend mbo3-diploma.
QM Advies Coaching Consultant Detachering Interim Learning management systeem Mysterie visits Online trainingen Opleidingen Werving en selectie
Omnidesk
Omnidesk biedt alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, live-chat, Whatsapp en social media, in één simpel overzicht per klant. Omnidesk is opgericht binnen een van Nederlands klantvriendelijkste bedrijven met als doel communicatie simpeler en persoonlijker te maken. Wij bieden een totaaloplossing voor ticketing, kanalen, analyse en integratiemogelijkheden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant
Sitel
Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Genesys
Wereldwijd leider in innovatieve oplossingen voor cloud customer experience en contact centers. Pionier met Experiences as a Service zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden.
Chat Dialer Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Wit Advies & Interim
Verandering begint met een ambitie. Mariëlle helpt je met het vaststellen van de ambitie, de bijbehorende doelen en met de realisatie.
Consultant Interim
OBI4wan
OBI4wan is gespecialiseerd in oplossingen en services voor reputatiemanagement, actiegerichte inzichten uit data, customer experience, chatbots en artifical intelligence. Wij maken innovatieve technologie toegankelijk en bieden naast gebruiksvriendelijke tools ook uitgebreide services als onderzoek en data-analyse, strategieontwikkeling en training.
Chat Chatbot Omnichannel Social service monitoring
Cloudoe
Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Paul van Ladesteijn
Ik help organisaties om het klantcontact te verbeteren. Ik doe dat als interimmanager, consultant, trainer of projectmanager. Daarbij maak ik gebruik van modellen als ISO 18295 en COPC.
Consultant Interim ISO 18295
MyQM
MyQM is een Saas-platform waarmee organisaties de kwaliteit van hun klantcontactcenter kunnen meten en sturen. Door klantfeedback en kunstmatige intelligentie te integreren in quality monitoring bieden we een 360°-beeld van geleverde en waargenomen kwaliteit in één tool. U evalueert, analyseert en coacht uw medewerkers om ze daarmee continu te ontwikkelen in een proces van kwaliteitsverbetering.
QM Consultant Opleidingen