Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Schipholweg 103
2316 XC Leiden

Omnidesk

Omnidesk biedt alle kanalen, waaronder telefonie, e-mail, live-chat, Whatsapp en social media, in één simpel overzicht per klant. Omnidesk is opgericht binnen een van Nederlands klantvriendelijkste bedrijven met als doel communicatie simpeler en persoonlijker te maken. Wij bieden een totaaloplossing voor ticketing, kanalen, analyse en integratiemogelijkheden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Rijnsburgstraat 9-11
1059 AT Amsterdam

Trifork

Trifork levert functionaliteit voor contactcenters. Wij ontwikkelen o.a. met Artificial Intelligence gedreven voice bots en functionaliteiten als transcriptie, sentiment analyse en snelle beslisboom navigatie op basis van woorden in het gesprek.
Chat Chatbot IVR Managementrapportage Omnichannel Recording
P.J. Oudweg 61
1314 CK Almere

USG People

USG Customer Care werkt jaarlijks aan 4,6 miljoen klantcontacturen. We bieden HR-diensten voor de beste klantbeleving. Met o.a. employee journeys en pool-optimalisatie, verloopreductie ondersteund door datascience en verzorgen we de werving en selectie.

Consultant Detachering HR-tooling Interim Uitzendkrachten Werving en selectie
Marconibaan 59
3439 MR Nieuwegein

Avaya

Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel Recording Thuiswerksysteem
Hoorn 131
2404 HH Alphen a/d Rijn

M+ Group

M+ biedt oplossingen voor klantcontactvraagstukken via kanalen als telefonie, e-mail, chat en social, voor zowel WFT als non WFT-uitdagingen. Ook optimaliseert M+ service, klantloyaliteit en conversie. Met IT specialisten bedenkt, ontwikkeld en optimaliseerd M+ innovatieve softwareoplossingen en onzorgt het organisaties door het bewaken van processen, solide hosting en uptime monitoring.
Chat E-mailsysteem Omnichannel Social service monitoring
Baron van Nagellstraat 136m
3771 NL Barneveld

CRM Partners

Jij wilt klanten die langer blijven, meer kopen en jou aanbevelen bij anderen. Om dat te bereiken helpen onze experts bij het verbeteren van de klantbeleving. Door de slimme inzet van Microsoft technologie, verandermanagement en data werken we aan een echte Customer Engagement Company.
Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring Thuiswerksysteem Opleidingen
Vasteland 74
3011 BN Rotterdam

Merkle

Merkle is een fullservice omnichannel marketing agency. Wij helpen bedrijven om de maximale waarde uit klantcontact te halen.
Chatbot CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Consultant Detachering
Coltbaan 23
3439 NG Nieuwegein

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die medewerkers ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime, kennisbank Britannica en omnichannel klantcontactplatform Cloud Contact.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X