Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Concertgebouwplein 3
1071 LL Amsterdam

Gi Group

Gi Group is één van ’s werelds grootste spelers als het gaat om HR-dienstverlening. Met meer dan 500 kantoren, 150 onsites (bij de klant op locatie) en 2.750 collega’s wereldwijd, kunnen wij wereldwijde oplossingen bieden zoals bijvoorbeeld uitzenden, Master Vendor Solutions en Werving & Selectie.
Detachering Werving en selectie

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Planners.nu

Planners.nu is partner op het gebied van WFM in klantcontactomgevingen. Wij werken met een hecht en gepassioneerd team, bemiddelen professionals naar een passende baan of opdracht en helpen opdrachtgevers bij het inrichten, optimaliseren en laten excelleren van WFM. We leggen verbindingen binnen ons netwerk om duurzame samenwerkingen te creëren.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Werving en selectie
De Poort 42
3991 DV Houten

Philipse Business School

Philipse Business School biedt trainingen en opleidingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement. Onze kracht ligt in onderwijs op het snijvlak van marketing, verkoop en klantenservice. ‘Customer management’ noemen wij dit overkoepelende vakgebied.
Managementrapportage QM Social service monitoring Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Phoenixstraat 58
2611 AM Delft

InSocial

InSocial is een feedbackplatform waarmee je op alle touchpoints in de klantreis feedback van jouw klanten kunt ophalen. Tegelijk verzamel je reviews die je kunt inzetten als sociaal bewijs. Zo kun je jouw product of dienst optimaliseren op basis van wat jouw klanten vinden, jouw online sales funnel boosten en de overall performance van je bedrijf verbeteren.
Managementrapportage Omnichannel
P.J. Oudweg 61
1314 CK Almere

USG People

USG Customer Care werkt jaarlijks aan 4,6 miljoen klantcontacturen. We bieden HR-diensten voor de beste klantbeleving. Met o.a. employee journeys en pool-optimalisatie, verloopreductie ondersteund door datascience en verzorgen we de werving en selectie.

Consultant Detachering HR-tooling Interim Uitzendkrachten Werving en selectie
Aert van Nesstraat 45
3012CA Rotterdam

FINTREX

FINTREX helpt bedrijven een voorsprong te behouden in klantcontact door: 1. Het leveren van klantcontact personeel 2. Het opleiden van klantcontact personeel 3. Sourcing oplossingen met totale ontzorging.
Detachering Opleidingen Werving en selectie
Coltbaan 23
3439 NG Nieuwegein

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die medewerkers ondersteunen bij hun dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime, kennisbank Britannica en omnichannel klantcontactplatform Cloud Contact.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Wegenbouw 54
3991 NJ Houten

Uniekon

De jarenlange ervaring in klantcontact, opgedaan bij werkgevers sinds 1991 en opdrachtgevers wordt gecombineerd tot verhelderende inzichten en nieuwe creatieve mogelijkheden bij opdrachten. UNIEKON werkt zowel in opdracht van partners als direct voor eindopdrachtgevers.
Consultant Interim
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X