Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Reykjavikplein 1
3543 KA Utrecht

Odigo

Odigo, a Campgemini brand, helps large organisations to connect with individuals through cloud-based omnichannel contact centre solutions.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Maanlander 47
3824 MN Amersfoort

Polly.Help

Polly is een online servicemedewerker. Met Polly lever je hoogwaardige en consistente service aan klanten; of dat nu om een webshop, recruitmentbureau of een intern klantenserviceteam gaat.
Kennisbank
Bijsterhuizen 2104
6604 LG Wijchen

Salesupply

Sinds 2008 is Salesupply voor veel e-commerce bedrijven een partner op het gebied van logistiek fulfilment en customer care.
ACD (telefoniesysteem) Chat CRM E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Teamleiders.nu

Als Teamleiders.nl hebben we één missie: leidinggevenden in klantcontact matchen met interessante vacatures:
•Tijdelijke inzet van coaches, supervisors, teamleiders, teammanagers, contactcenter managers, operations managers & allround klantcontact specialisten •Werving en selectie; wij verzorgen de gehele wervingsprocedure tot en met de start

Opleidingen, Werving en selectie, Interim, Detachering
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Cattepoelseweg 244
6815 CJ Arnhem

Upstream

Upstream is een ‘connected company‘ en werkt samen met klanten en een netwerk van online en digitale professionals in teamverband aan advies, strategie en projecten over digitale transformatie, digitalisering en digitaal klantcontact.
Social service monitoring Consultant Interim Learning management systeem Opleidingen
Hooiraamhoek 102
7546 MB Enschede

Tempo-Team

Voor organisaties organiseert Tempo-Team alles rondom werk. Onze oplossingen beslaan het gehele HR werkveld van instroom, doorstroom en uitstroom van agents, teamleiders en recruitment managers tot employabilitytrajecten en total workforce-analyses met advies hoe uw personeelsbestand optimaal te laten renderen.
Detachering Gamification Learning management systeem Uitzendkrachten Werving en selectie
P.J. Oudweg 41
1314 CJ Almere

Work2B

1 Work2B werkt alleen met branchespecialisten, die vanuit hun eigen werkervaring en netwerk zoeken en selecteren
2 Wij matchen op úw criteria, zodat u weet in welke mate de kandidaat bij uw organisatie past
3 Wij trainen op wens online én offline op o.a. sales, compliance of branche- of projectkennis
4 Wij spannen ons in voor werkplezier van de kandidaat (ver) nadat deze is gestart
Opleidingen Werving en selectie

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Marconibaan 59
3439 MR Nieuwegein

Avaya

Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel Recording Thuiswerksysteem
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X