Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

Nuance Communications

Bij Nuance geloven we in de kracht van intelligente systemen en in het bijzonder in wat die kracht voor u kan betekenen. Onze innovaties op het gebied van spraak, inzicht in natuurlijke taal, redenering en systeemintegratie creëren samen meer menselijke technologie.
Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) IVR Omnichannel Spraaktechnologie

Inspire Sourcing Solutions

Inspire is specialist in sourcing oplossingen voor de klantcontactsector: het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Het neemt de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.
WFM Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Vasteland 74
3011 BN Rotterdam

Merkle

Merkle is een fullservice omnichannel marketing agency. Wij helpen bedrijven om de maximale waarde uit klantcontact te halen.
Chatbot CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Consultant Detachering
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Planners.nu

Planners.nu is partner op het gebied van WFM in klantcontactomgevingen. Wij werken met een hecht en gepassioneerd team, bemiddelen professionals naar een passende baan of opdracht en helpen opdrachtgevers bij het inrichten, optimaliseren en laten excelleren van WFM. We leggen verbindingen binnen ons netwerk om duurzame samenwerkingen te creëren.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Werving en selectie
Burgemeester Brokxlaan 12
5041 SB Tilburg

Flow.ai

Flow.ai is een platform om krachtige conversational AI in te richten door middel van een makkelijke interface gekoppeld aan cutting edge machine learning technologie. Flow.ai ondersteunt multichannel chatbots en voice apps en biedt handige content management en handoff naar medewerkers.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
Reykjavikplein 1
3543 KA Utrecht

Odigo

Odigo, a Campgemini brand, helps large organisations to connect with individuals through cloud-based omnichannel contact centre solutions.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Waalhaven O.z. 83L
3087 BM Rotterdam

Sound of Data

Sound of Data is specialist in inbound voicediensten en servicenummers. Wij zorgen dat calls wereldwijd op de juiste plek worden afgeleverd door uitgebreide routeringsopties en piekoplossingen.
Inbound voice diensten IVR Servicenummers

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X