Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Peter van den Breemerweg 1c
3768 MP Soest

HDLG Groep

HDLG staat voor Het Doen Laten Gebeuren. Met het invoeren van talentmanagement bij organisaties realiseert HDLG betrokken medewerkers die een maximale bijdrage leveren aan het behalen van de doelstellingen. HDLG brengt de talenten van alle medewerkers in beeld en geeft inzicht hoe deze slim ingezet kunnen worden om uw strategie te laten werken. Dit leidt tot meer loyaliteit en meer resultaat.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Opleidingen Werving en selectie
Orfeoschouw 70
2726 JH
ZOETERMEER

Teleperformance

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen zoals: Chatbots, Speech Analytics, Instant Messaging en RPA ondersteunen zij met ruim 300.000 Teleperformers prominente merken over de hele wereld.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie

Studio Winegum

Wist je dat 60% van alle klantcontacten waste is? Studio Winegum helpt organisaties met digitalisering van service door verhogen van selfservice en inzet van nieuwe digitale kanalen; oa inzet van Virtuele Assistenten. Studio Winegum, want blije klanten blijven plakken!
Chat Chatbot CRM Omnichannel Consultant Detachering Interim

Stichting ITO

Stichting ITO heeft als enige een normeringsmodel ontwikkeld op basis van onafhankelijk en grootschalig consumenten onderzoek. Gerenommeerde organisaties als RDW, Brabant Water en Leaseplan zijn gecertificeerd.
Certificering Opleidingen
Eisenhowerlaan 140
2517 KN Den Haag

Olympia

Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Overschiestraat 63
1062 XD
Amsterdam

LeadDesk

Intelligente Software-as-a-Service voor hogere verkoopcijfers en een effectievere klantenservice, waarmee callcentermedewerkers tot wel 150 klanten per dag van dienst kunnen zijn.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Verint

Verint is een wereldwijd marktleider in Actionable Intelligence oplossingen voor customer engagement optimization, security intelligence, en fraude, risico en compliance.
Chat Chatbot Co-browsing CRM E-mailsysteem Managementrapportage QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Kingsfordweg 151
1043 GR Amsterdam

Nuance Communications

Bij Nuance geloven we in de kracht van intelligente systemen en in het bijzonder in wat die kracht voor u kan betekenen. Onze innovaties op het gebied van spraak, inzicht in natuurlijke taal, redenering en systeemintegratie creëren samen meer menselijke technologie.
Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) IVR Omnichannel Spraaktechnologie
Molenwerf 22
1014 BG Amsterdam

Cygnific

Cygnific is een ‘boutique omnichannel player’ in de wereld van de sales & service centra. Met onze Lean Six Sigma filosofie en mindset stellen we onze medewerkers door empowerment in staat op een efficiënte manier en op persoonlijke wijze een optimale klantbeleving te bieden. Wij werken 24/7, in vele talen, vanuit meerdere (internationale) locaties en via verschillende kanalen.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Detachering Gamification HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Call Now Button
X