Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
P.J. Oudweg 41
1314 CJ Almere

Work2B

1 Work2B werkt alleen met branchespecialisten, die vanuit hun eigen werkervaring en netwerk zoeken en selecteren
2 Wij matchen op úw criteria, zodat u weet in welke mate de kandidaat bij uw organisatie past
3 Wij trainen op wens online én offline op o.a. sales, compliance of branche- of projectkennis
4 Wij spannen ons in voor werkplezier van de kandidaat (ver) nadat deze is gestart
Opleidingen Werving en selectie
Eisenhowerlaan 140
2517 KN Den Haag

Olympia

Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Amersfoortsestraat 28/28a
3821 CB Amersfoort

Webhelp

Webhelp is marktleider in Nederland en samen met Webhelp Enterprise, Netino en Telecats realiseren we de beste Customer Experiences. In Nederland en Suriname werken ruim 4.000 adviseurs voor toonaangevende merken waar we trots op zijn. Wereldwijd is Webhelp actief in 35 landen met zo’n 60.000 medewerkers.
Chat E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Govert Flincklaan 20
1213 EP Hilversum

Byteleaders

Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van webwinkels en ICT-bedrijven. Wij ontzorgen deze ondernemers en verzorgen winstgevend écht menselijk klantcontact.
Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Omnichannel Consultant Werving en selectie
Gustav Mahlerlaan 2970
1081 LA Amsterdam

Salesforce

Salesforce is de marktleider o.g.v. het omnichannel Customer Engagement Center en Field Service oplossingen (Gartner top right MQ). Voice, Artificial Intelligence en Self-Service zijn verweven in al onze producten.
ACD (telefoniesysteem) Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem Field Service Management IVR Managementrapportage Learning management systeem
Jonkerbosplein 52
6534 AB Nijmegen

Iquality

Klanten willen je 24/7 op elk kanaal kunnen bereiken. Duoloog, de chatbot van Iquality, is de oplossing voor digitale conversaties. Zonder voorgedefinieerde antwoorden geeft de chatbot eenduidige en passende antwoorden uit een grote bron van informatie.
Chat Chatbot Omnichannel
Laan van Vollenhove 3041
3706 AL Zeist

Teamleiders.nu

Als Teamleiders.nl hebben we één missie: leidinggevenden in klantcontact matchen met interessante vacatures:
•Tijdelijke inzet van coaches, supervisors, teamleiders, teammanagers, contactcenter managers, operations managers & allround klantcontact specialisten •Werving en selectie; wij verzorgen de gehele wervingsprocedure tot en met de start

Opleidingen, Werving en selectie, Interim, Detachering
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Fred. Roeskesstraat 115
1076 EE Amsterdam

Deepdesk

Auto-answer for your agents. Using AI we recognize patterns in customer conversations and help to speed-up customer interactions. Making customers and your employees happy, while driving down cost.
AI Customer experience platform
Randstad 21 30
1314 BM Almere

Tracebuzz

Tracebuzz is een realtime webcareplatform voor innovatieve klantcontactkanalen. De technologie stuurt gesprekken automatisch naar de juiste medewerker op het juiste moment en het dashboard geeft een 360-graden beeld van de klant. Het weet wat er online speelt en verwerkt alle inzichten in overzichtelijke rapportages.
Chat Chatbot Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X