Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Buntlaan 75
3971 JC Driebergen

Atlantic

Als mensen in en rondom organisaties authentiek kiezen, communiceren en handelen, dan zijn zij loyaler, energieker en effectiever. Een duurzame bedrijfscultuur is in mijn ogen de hefboom naar trouwe klanten gelukkige medewerkers en betere resultaten.
Consultant Detachering HR-tooling Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Vreeswijksestraatweg 22
3432 NA Nieuwegein

BRW Groep

BRW Groep staat als interim- en consultancybureau, organisaties met raad en daad bij in het verbeteren van telefonische bereikbaarheid, bereikbaarheid via digitale kanalen en / of verbetering van de servicebeleving.
Consultant Detachering Gamification Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Beursplein 1
8911 BE Leeuwarden

Cendris Customer Contact

Welkom bij Cendris! Iedere dag verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. Met honderden collega's zetten we ons dagelijks in voor hetzelfde doel: de mooiste beleving voor de opdrachtgever en hun eindklant. Bij ons staat de mens altijd centraal. Of het nu gaat om onze eigen mensen of de opdrachtgever, wij geloven dat oprechte aandacht de mooiste resultaten geeft.
Chat E-mailsysteem Kennismanagementsysteem Managementrapportage Omnichannel
Moeskampweg 1
5222 AV 's-Hertogenbosch

Cloudoe

Cloudoe helpt u bij het maken van de juiste keuzes en deze te implementeren. Met inzet van state-of-the-art Cloudtechnologie realiseren we een optimale beleving en verhogen uw resultaten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CTI (Computer Telephony Interface) IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording WFM
Maanplein 20
2516 CK Den Haag

Content Guru

Content Guru is leverancier van het storm Cloud Contact Center-platform. Met storm is klantcommunicatie over alle kanalen (telefoon, sms, chat, social media, etc) heen te integreren met bestaande applicaties die in organisaties worden gebruikt (Workforcemanagement, CRM, financiële applicaties, etc)
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem WFM
Vondellaan 2 - Ruimte 60
3521 GD Utrecht

Conversationals

Conversationals is het eerste bedrijf dat zich specialiseert in het slim en effectief inzetten van dialooggestuurde interacties. Het bestaat uit twee onderdelen: Conversationals Consultancy, dat zich richt op advies, implementatie en optimalisatie van chat- en chatbots, en Conversationals Development, dat zorgt voor maatwerk front-end oplossingen zodat chat-technologie maximaal kan worden benut.
Chat Chatbot Consultant
Baron van Nagellstraat 136m
3771 NL Barneveld

CRM Partners

Jij wilt klanten die langer blijven, meer kopen en jou aanbevelen bij anderen. Om dat te bereiken helpen onze experts bij het verbeteren van de klantbeleving. Door de slimme inzet van Microsoft technologie, verandermanagement en data werken we aan een echte Customer Engagement Company.
Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Social service monitoring Thuiswerksysteem Opleidingen
Clarissenhof 13
4133 AB Vianen

Customer Contact Company

Customer Contact Company wil waarde creëren voor organisaties. We doen dat door medewerkers centraal te stellen. Organisaties die medewerkers de ruimte geven om hun werk met passie en vakmanschap te doen, bereiken een hogere kwaliteit tegen lagere kosten. De enige reden waarom wij geloven in wat we doen, is omdat wij dagelijks ervaren dat het werkt. Ook in ons eigen bedrijf.
Consultant Detachering Interim Opleidingen Werving en selectie
Lange Dreef 11C
4131 NJ Vianen

DDM Consulting

DDM Consulting levert, implementeert en beheert intelligente customer services oplossingen. Wij maken gebruik van de oplossingen van marktleider Genesys. en is die organisatie Goldpartner.Tevens is DDM Consulting premium reseller van ContentGuru met het product storm. Onze oplossingen kunnen worden geleverd als on-premise, hosted/managed services, private-cloud en public cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Veemweg 23/25
3771 MT Barneveld

Dimension Data

We helpen u met het optimaliseren van uw digitale transformatie door middel van onze strategische partnerships en onze expertise. Wij zijn wereldwijd direct aanwezig in 49 landen en via onze partners kunnen we onze diensten in nog eens 103 landen aanbieden.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Detachering
Klantenservice Federatie
X