Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Vasteland 74
3011 BN Rotterdam

Merkle

Merkle is een fullservice omnichannel marketing agency. Wij helpen bedrijven om de maximale waarde uit klantcontact te halen.
Chatbot CRM E-mailsysteem Managementrapportage Omnichannel Consultant Detachering
Kralingseweg 233-235
3062 CE Rotterdam

EvolveIP

Met 30 jaar ervaring is EvolveIP (voorheen Mtel) uw gesprekspartner voor bedrijfszekere en toekomstgerichte communicatie oplossingen in de Cloud.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem Consultant

Sitel

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit. Met onze oplossingsmodellen bieden wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote campagneteams.
Chat Chatbot CRM Omnichannel Social service monitoring
Beursplein 1
8911 BE Leeuwarden

Cendris Customer Contact

Welkom bij Cendris! Iedere dag verzorgen wij persoonlijk en warm klantcontact voor onze opdrachtgevers. Met honderden collega's zetten we ons dagelijks in voor hetzelfde doel: de mooiste beleving voor de opdrachtgever en hun eindklant. Bij ons staat de mens altijd centraal. Of het nu gaat om onze eigen mensen of de opdrachtgever, wij geloven dat oprechte aandacht de mooiste resultaten geeft.
Chat E-mailsysteem Kennismanagementsysteem Managementrapportage Omnichannel

Paul van Ladesteijn

Ik help organisaties om het klantcontact te verbeteren. Ik doe dat als interimmanager, consultant, trainer of projectmanager. Daarbij maak ik gebruik van modellen als ISO 18295 en COPC.
Consultant Interim ISO 18295
Kromme Schaft 3
3991 AR Houten

KPN Zakelijk

KPN ondersteunt met analyse van klantreizen tot en met telefonie, servicenummers, omnichannel (cloud) contact centers en WorkForce Optimization. Wij hebben ruime ervaring met de integratie van bestaande systemen van onze klanten met een complete customer experience suite om het klantcontact optimaal in te richten.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel WFM Consultant
Computerweg 1
3821 AA Amersfoort

V4

V4 is een fullservice organisatie op het gebied van klantcontact. V4 biedt personele oplossingen (Interim en W&S) en begeleidt verbeter- en verandertrajecten. Ook brengt V4 kansen en besparingen voor in kaart d.m.v. de V4 KlantcontactScan en methodes als LEAN, AGILE, SCRUM en Harada. Vanuit Teamleidercoaching.nl verzorgen wij opleiding & events voor teamleiders en staf.
Coaching Consultant Interim Mysterie calls Mysterie visits Opleidingen
Overschiestraat 63
1062 XD
Amsterdam

LeadDesk

Intelligente Software-as-a-Service voor hogere verkoopcijfers en een effectievere klantenservice, waarmee callcentermedewerkers tot wel 150 klanten per dag van dienst kunnen zijn.
ACD (telefoniesysteem) Chat Co-browsing CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Thuiswerksysteem
Amersfoortsestraat 28/28a
3821 CB Amersfoort

Webhelp

Webhelp is marktleider in Nederland en samen met Webhelp Enterprise, Netino en Telecats realiseren we de beste Customer Experiences. In Nederland en Suriname werken ruim 4.000 adviseurs voor toonaangevende merken waar we trots op zijn. Wereldwijd is Webhelp actief in 35 landen met zo’n 60.000 medewerkers.
Chat E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
Marconibaan 59
3439 MR Nieuwegein

Avaya

Avaya bouwt open, geïntegreerde en innovatieve oplossingen om communicatie en samenwerking te verbeteren en te vereenvoudigen - in de cloud, on-premise of een combinatie van beide.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel Recording Thuiswerksysteem
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X