Diensten en producten leden

De Klantenservice Federatie helpt graag de klantcontactbranche bij het samenbrengen van vraag en aanbod. Op deze pagina vind je een overzicht van wat onze leden te bieden hebben op het gebied van producten en diensten voor HRM en technologie voor klantcontact. Maak gebruik van de filters en vindt de leverancier die jou verder kan helpen.

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Filters
  • Categorie

  • Technologie

  • HRM

Gooimeer 6-02
1411 DD
Naarden

Genesys

Wereldwijd leider in innovatieve oplossingen voor cloud customer experience en contact centers. Pionier met Experiences as a Service zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden.
Chat Dialer Managementrapportage Omnichannel QM Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM
De Poort 42
3991 DV Houten

Coniche

Klantcontactoptimalisatie is een vak dat vanuit meerdere disciplines benaderd moet worden wil het goed renderen. Daarom bieden wij alle kennisvormen onder 1 dak, zodat onze klanten de theorie in de praktijk kunnen brengen met hun eigen mensen. Naast advies en analyse, (interim) management, recruitment en training & coaching, biedt Coniche Business School een breed scala aan erkende opleidingen.
Managementrapportage QM Social service monitoring Certificering Coaching Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Trainingen Werving en selectie
Concertgebouwplein 3
1071 LL Amsterdam

Gi Group

Gi Group is één van ’s werelds grootste spelers als het gaat om HR-dienstverlening. Met meer dan 500 kantoren, 150 onsites (bij de klant op locatie) en 2.750 collega’s wereldwijd, kunnen wij wereldwijde oplossingen bieden zoals bijvoorbeeld uitzenden, Master Vendor Solutions en Werving & Selectie.
Detachering Werving en selectie
Aert van Nesstraat 45
3012 CA
Rotterdam

Yource

Wij zijn Yource en wij zijn marktleider in klantcontact in de Benelux. Bij Yource kun je terecht voor uitzenden, outsourcen en insourcen van je klantcontact. Ook op onze near- en offshoring locaties.
Detachering Insourcing Opleidingen Outsourcing Uitzendkrachten Werving en selectie
Eisenhowerlaan 140
2517 KN Den Haag

Olympia

Olympia biedt dagelijks werk van betekenis aan ruim 10.000 mensen. In een arbeidsmarkt die voortdurend verandert, zijn wij de gesprekspartner voor mensen en bedrijven die zich willen ontwikkelen. Met ruim 130 vestigingen en 700 medewerkers is Olympia aanwezig om bedrijven en mensen met elkaar te verbinden.
Detachering Gamification Opleidingen Uitzendkrachten Werving en selectie
Orfeoschouw 70
2726 JH
ZOETERMEER

Teleperformance

Teleperformance is wereldwijd marktleider in outsourcing van omnichannel klantcontact. Met de nieuwste technologieën en innovatieve oplossingen zoals: Chatbots, Speech Analytics, Instant Messaging en RPA ondersteunen zij met ruim 300.000 Teleperformers prominente merken over de hele wereld.
ACD (telefoniesysteem) Chat Chatbot Co-browsing CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem IVR Managementrapportage Omnichannel QM Recording Social service monitoring Thuiswerksysteem WFM Consultant Gamification Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Gustav Mahlerlaan 2970
1081 LA Amsterdam

Salesforce

Salesforce is de marktleider o.g.v. het omnichannel Customer Engagement Center en Field Service oplossingen (Gartner top right MQ). Voice, Artificial Intelligence en Self-Service zijn verweven in al onze producten.
ACD (telefoniesysteem) Chatbot CRM CTI (Computer Telephony Interface) Dialer E-mailsysteem Field Service Management IVR Managementrapportage Learning management systeem

Inspire Sourcing Solutions

Inspire is specialist in sourcing oplossingen voor de klantcontactsector: het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Het neemt de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.
WFM Consultant Detachering Interim Learning management systeem Opleidingen Werving en selectie
Govert Flincklaan 20
1213 EP Hilversum

Byteleaders

Wij bouwen externe klantenservice teams, die werken aan de zakelijke doelen van webwinkels en ICT-bedrijven. Wij ontzorgen deze ondernemers en verzorgen winstgevend écht menselijk klantcontact.
Chat CRM CTI (Computer Telephony Interface) E-mailsysteem Omnichannel Consultant Werving en selectie
Wibautstraat 137c-2
1097DN Amsterdam

LINQ

LINQ is een studentenuitzendbureau gebaseerd op haar community. Gebruikmakend van haar netwerk verbindt LINQ studenten aan haar opdrachtgevers.
Werving en selectie
Call Now Button
Klantenservice Federatie
X