SnelStart Software nieuw lid KSF
SnelStart Software nieuw lid KSF
04 augustus 2017 
1 min. leestijd

SnelStart Software nieuw lid KSF

SnelStart, ontwikkelaar van slimme boekhoudsoftware, heeft zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF). Frits Ploeg, directeur van SnelStart: “Vanuit onze zelfsturende organisatie is er initiatief genomen uit diverse teams om lid te worden van KSF. Dagelijks hebben wij via diverse kanalen veel klantcontact. Met dit lidmaatschap kunnen wij onze teams verrijken met kennis en nieuwe innovaties. Daarnaast zullen wij onze ervaringen delen met andere leden van de KSF zodat dit voor alle partijen een meerwaarde kan opleveren. Vanuit de diverse afdelingen van SnelStart zullen de sessies van de KSF met veel belangstelling worden gevolgd.”

“Als branchevereniging voor klantcontact zijn we blij als een organisatie zich aansluit vanuit de intrinsieke behoefte kennis te delen, zoals SnelStart nu doet. En wat leuk dat we nu een lid op Texel hebben”, zegt Geeske te Gussinklo, directeur van de KSF. “Klantcontact is door de verschillende nieuwe contactkanalen en intensieve samenwerkingen met andere afdelingen een steeds breder vakgebied aan het worden. We zien een steeds bredere doelgroep interesse tonen in de activiteiten van de KSF. Als dat zoals nu leidt tot een lidmaatschap dat wordt gedragen door directie, marketing en klantenservice, is onze missie geslaagd: organisaties kennis en ervaring met elkaar laten delen om nog meer podium voor klantcontact te bieden. Het vakgebied en de mensen die erin werken verdienen dat.”

Over SnelStart

SnelStart maakt boekhouden al 35 jaar makkelijk voor ondernemers. Dit doet het Texelse familiebedrijf door boekhoudoplossingen aan te bieden met veel gebruikersgemak tegen lage kosten. Inmiddels maken ruim 58.000 slimme ondernemers gebruik van SnelStart. SnelStart is Gold Partner van Microsoft op het gebied van Application Development en Cloud Platform. Op 1 juni 2017 is SnelStart, uit 8.000 partners in Nederland, verkozen tot Microsoft Country Partner of the Year.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen