Samen de schouders onder het jaarplan 2025!
Samen de schouders onder het jaarplan 2025!
19 december 2024 
1 min. leestijd

Samen de schouders onder het jaarplan 2025!

Jouw expertise, enthousiasme en betrokkenheid maken het verschil. Het jaarplan 2025, waarmee de leden tijdens de ALV van 28 november instemden, kiest een duidelijke strategische koers en legt onze ambitieuze doelen vast. Het jaarplan vind je in de KSF Ledenomgeving. Doe mee en meld je aan voor deelname in één van de strategische projectgroepen 

Thema's

In 2025 richten we onze energie op belangrijke thema’s als:

  • De implementatie en doorontwikkeling van onze AI-visie: Hoe maken we klantcontact klaar voor de kansen en uitdagingen van nieuwe technologieën?
  • Een visie op de toekomst van het vak: Hoe verandert het klantcontactvak, wat betekent dit voor de medewerkers van vandaag en morgen en wat betekent dit voor organisaties?
  • Het juiste gesprek in de boardroom: Hoe zorgen we voor het juiste gesprek in de boardroom over de toegevoegde waarde van klantcontact? Hoe positioneren we met de juiste data, trends en inzichten klantcontact veel strategischer binnen de organisatie?
  • Groei en zichtbaarheid van de vereniging: Hoe zorgen we dat we als vereniging groeien en samen sterker naar buiten treden?

Om deze ambities te realiseren, hebben we jou nodig. Het jaarplan realiseren we met, door en voor leden. Voor diverse strategische projectgroepen zoeken we daarom leden die willen bijdragen aan concrete resultaten. Doe je mee?

Beschikbare projectgroepen:

  1. Projectgroep AI-visie
  2. Projectgroep Toekomst van het Vak (nieuw in 2025)
  3. Projectgroep Boardroom (nieuw in 2025)
  4. Stuurgroep KSF Trendmonitor (alleen voor deelnemers aan de Monitor)
  5. Projectgroep Code Verantwoordelijk Marktgedrag
  6. Projectgroep Ledenwerving (nieuw in 2025)
  7. Projectgroep Contributiemodel (start medio 2025)

Wil jij meewerken aan één van deze projectgroepen? Meld je dan snel aan bij KSF-directeur Roel Masselink, directie@klantenservicefederatie.nl.

Liever op een andere manier bijdragen?

Er zijn ook mogelijkheden om aan te sluiten bij bestaande expertgroepen of deel je ideeën voor een nieuwe expertgroep met ons.

Samen geven we richting aan de toekomst van de sector en het vak. Doe mee en laat jouw expertise, ervaring en enthousiasme het verschil maken!

Meld je aan bij de KSF-directeur Roel Masselink, directie@klantenservicefederatie.nl en bouw mee aan de toekomst van de klantcontactsector.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen