Roel Masselink per 1 mei nieuwe directeur bij de KSF
Het bestuur van de KSF heeft Roel Masselink per 1 mei als nieuwe directeur aangesteld. "Wij zijn zeer verheugd over de komst van Roel naar de KSF. Met hem halen we een brok aan ervaring en expertise binnen als het gaat om het aansturen van branche- en beroepsorganisaties", zegt voorzitter Hans van den Bemt.
Ook Roel Masselink, die momenteel werkzaam is bij de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties en daarvoor in verschillende rollen bij verschillende branche- en beroepsorganisaties, kijkt ernaar uit om samen met het bestuur, de leden en het bureau de KSF naar een volgende fase te brengen.
"Klantcontact en klantbeleving bepalen meer en meer het succes en onderscheidend vermogen van organisaties. Ik heb er ontzettend veel zin om daaraan vanaf 1 mei een bijdrage te kunnen gaan leveren.", aldus Roel Masselink.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.