In Memoriam: Martine Ferment
In Memoriam: Martine Ferment
19 juni 2023 
0 min. leestijd

In Memoriam: Martine Ferment

Ontsteld en verdrietig heeft KSF kennisgenomen van het overlijden van Martine Ferment op 16 juni jl. Wij verliezen een markante en zeer betrokken vrouw met een bijzonder groot hart voor ons vak en voor onze sector.

Martine speelde een belangrijke rol bij de professionalisering en doorontwikkeling van klantcontact. Vele decennia was zij een vaste waarde binnen en voor het vakgebied. Binnen KSF vervulde Martine een belangrijke rol in de onderzoekscommissie. Zij was de drijvende kracht en het gezicht van het Nationale Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie dat de Stichting KIRC in samenwerking met KSF tot en met 2020 uitvoerde. Haar passievolle bijdragen aan de jaarcongressen waarin de resultaten van het benchmark- en trendonderzoek werden gepresenteerd, zullen velen zich blijvend herinneren.

De afgelopen periode spraken we vanuit KSF met enige regelmaat met Martine over onze plannen om het sector- en benchmarkonderzoek opnieuw op te zetten. Haar kennis en expertise maakten onze plannen beter. Haar enthousiasme en bevlogenheid werkten aanstekelijk. Het besef dat we Martine niet meer bij de verdere uitwerking van onze plannen kunnen betrekken is onwerkelijk.

KSF is en blijft Martine dankbaar voor haar onnoemelijke bijdrage aan KSF, de sector en de ontwikkeling van het vakgebied. Martine staat onuitwisbaar in ons geheugen gegrift.

Onze gedachten gaan uit naar haar naasten en allen voor wie zij dierbaar was.

Namens het bestuur, de leden en het KSF-bureau:

Hans van den Bemt, voorzitter
Roel Masselink, directeur

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen