"Politiek en media rekenen op ons" Kunnen wij op jou rekenen?
06 mei 2021 
0 min. leestijd

"Politiek en media rekenen op ons" Kunnen wij op jou rekenen?

De tweede editie van het Nationaal Sectoronderzoek Klantcontact (NSK) loopt. Met het NSK verzamelen de KSF en Stichting KIRC een groot aantal relevante kengetallen van Nederlandse contactcenters. Klantcontact.nl sprak met Geeske te Gussinklo (KSF) en Cris Donze (Stichting KIRC) over de opzet en de verwachtingen. Lees het interview "Politiek en media rekenen op ons" op de website van klantcontact.nl. Kunnen wij op jou rekenen? Ben je contactcentermanager en doe je mee? Dan krijg je het generieke rapport met de uitkomsten van het onderzoek cadeau als je de vragenlijst invult. En je krijgt een benchmarkrapport van je eigen organisatie en de referentiegroep die je zelf kunt aangeven. Het belang van deelname is groot, onze dank ook! Doe direct mee via deze rechtstreekse link naar het onderzoek. Wil je eerst meer weten? Ga dan naar de website van KIRC voor meer informatie over het vorige sectoronderzoek.
Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen