Pegamento wederom jaarsponsor van de KSF!
Pegamento wederom jaarsponsor van de KSF!
04 april 2023 
0 min. leestijd

Pegamento wederom jaarsponsor van de KSF!

Ook dit jaar zijn we weer jaarsponsor van de Klantenservice Federatie. Met onze jarenlange ervaring in de klantcontactsector delen we graag onze kennis met onze doelgroep. Deze sector is namelijk continu in beweging, zoals bijvoorbeeld de manier hoe klanten contact willen opnemen met de organisatie en de geduldcurve van mensen die steeds korter wordt. Maar ook de technologische ontwikkelingen om de klant zo goed mogelijk en persoonlijk op weg te helpen, of juist om de klantenservicemedewerker te ontlasten en ondersteunen in zijn of haar werk.

Contactstromen en processen slimmer maken

Onze gedachtegang is om al die contactstromen en de processen die daarbij horen makkelijker en slimmer te maken. Slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht. Dit doen we door het inzetten van robotisering, kennismanagement, beeldherkenning, kunstmatige intelligentie en omnichannel oplossingen.

Beste digitale werkplek voor medewerkers

Met de juiste technologie creëren wij de beste digitale werkplek voor medewerkers om de juiste inzichten te krijgen voor het stellen van prioriteiten en om optimaal samen te werken met collega’s, leveranciers en klanten, al dan niet met machines en de organisatie.

Wij helpen jullie graag op weg om deze digitale werkplek te creëren door onder andere kennis te delen. En dat doen we graag in samenwerking met de Klantenservice Federatie.

Buzzwords voor 2023 zijn: all-in-one-platform omnichannel-social listening-WFM, chatGPT gecombineerd met voice recording


Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen