Maak kennis met onze eerste jaarsponsor Pegamento
Maak kennis met onze jaarsponsor: Pegamento
17 mei 2022 
0 min. leestijd

Maak kennis met onze jaarsponsor: Pegamento

Al jaren zijn wij lid van de Klantenservice Federatie.

Dit jaar hebben we besloten om een jaarsponsorschap aan te gaan. Waarom? Om rechtstreeks exposure te hebben met onze doelgroep. Wij, Pegamento, staan namelijk voor makkelijk en slim contact. Slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht. Dit doen we door het inzetten van robotisering, kennismanagement, beeldherkenning, kunstmatige intelligentie en omnichannel oplossingen.

Ons doel

Ons doel is om de beste digitale werkplek voor medewerkers te creëren. Een werkplek waarmee zij de juiste inzichten kunnen krijgen om prioriteiten te stellen, maar ook om optimaal samen te kunnen werken met collega’s, leveranciers en klanten, al dan niet met machines en de organisatie.

Want in deze tijd van continue veranderingen moeten medewerkers kunnen anticiperen. Waarin de klant zich ‘koning’ wil voelen, medewerkers op zoek zijn naar de ideale work-life balans en hybride werken de nieuwe standaard is. Maar ook waarin de werkomgeving verandert onder invloed van technologie, wetgeving en maatschappelijke veranderingen wat uiteindelijk leidt tot een enorme keuze aan producten, diensten en veelbelovende innovaties in het technische landschap. Uiteindelijk komt het aan op de kwaliteiten en inzet van individuele medewerkers. Zij moeten kunnen omgaan met enorme datahoeveelheden en stimuli.

Hoe je hierop inspeelt? Dat laten we je weten tijdens onze expertsessie in september.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen