Eind vorig jaar zijn wij in contact gekomen met de Klantenservice Federatie om in eerste instantie lid te worden. We kunnen ons goed vinden in de zeven servicebeloften en hadden het idee hier een actieve bijdrage aan te kunnen leveren. Na de mini-masterclass ‘Klantgericht leiderschap’ hebben wij daarom de knoop doorgehakt om jaarsponsor te worden van KSF. We zagen veel interactie en kennisdeling binnen de groep. Dit maakt het voor ons interessant om Zoho Desk te introduceren binnen de Klantenservice Federatie.
CX Meetup
Zoho Desk is onze contextbewuste klantenservice software waarmee je klanten centraal stelt binnen je bedrijf. Hiermee kun je de productiviteit van medewerkers verbeteren, de tevredenheid van klanten vergroten en loyaliteit opbouwen.
Wil je ook weten hoe je met software de Customer Experience kunt optimaliseren? Later dit jaar organiseert Zoho een CX Meetup waarin meer verteld wordt over Zoho Desk. Te zijner tijd wordt de meetup o.a. via de agenda van KSF aangekondigd.
Over Zoho
Privacy is binnen Zoho één van de altijd terugkerende speerpunten, van marketing tot aan klantenservice. De privacy van Zoho gebruikers wordt immer gerespecteerd. Wij hanteren daarom ook geen verdienmodel voor het genereren van advertentieomzet uit onze oplossingen. Als leverancier van meer dan 50 applicaties, in vrijwel elke zakelijke categorie is Zoho Corporation één van 's werelds meest veelzijdige softwarebedrijven. Inmiddels wordt onze bedrijfssoftware door meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd gebruikt.