Op 22 september organiseert Frankwatching de 7e editie van Conversational Conference in de Jaarbeurs Utrecht. Tijdens dit event over digitaal klantcontact krijg je dit keer tips, handvatten en inspiratie van onder andere KPN, gemeente Tilburg, Essent, CliniClowns, Carglass®, Stichting Philadelphia en DDM Consulting.
Niks ervan missen? Wees erbij en profiteer van € 40,- KSF ledenkorting: je betaalt slechts €99 i.p.v. €139 (excl. btw).
Over het event
Chat, messaging, voice, AI & chatbots
Mensen willen steeds sneller en directer contact met merken en organisaties. Dankzij digitale ontwikkelingen kun je klanten écht leren kennen en inspelen op hun behoeften. Hoe dragen chatbots, (social) messaging en voice bij aan de klantbeleving, service en resultaten van jouw organisatie? Hoe slaag jij erin om je customer service omnichannel in te richten en te automatiseren, maar toch ook persoonlijk te blijven communiceren?
Tijdens de 7e editie van Conversational Conference ontdek je wat er speelt op het vlak van conversational AI en automatisering van klantcontact. Schuif aan bij inspirerende keynotes, neem deel aan praktische expertsessies en breid je netwerk (verder) uit.
KSF Ledenomgeving
De kortingscode vind je in de KSF Ledenomgeving.
BEKIJK OOK DE WIN-ACTIE. WE VERLOTEN 2 TICKETS.