KSF wil versnellen op ledenwerving en zoekt partner
KSF wil versnellen op ledenwerving en zoekt partner
11 maart 2024 
0 min. leestijd

KSF wil versnellen op ledenwerving en zoekt partner

Om te versnellen op de ledengroei en daarmee weer een stap te zetten in het vergroten van onze relevantie en bereik, is de KSF actief op zoek naar een partner in het ledenwervingsproces. Het gaat daarbij om de leadgeneratie, kwalificatie, opvolging en inplannen van leads, maar ook om de nazorg van succesvolle en niet succesvolle leads, retentie op bestaande leden en het promoten van KSF events en de KSF Trendmonitor

We zoeken een partij die hier concrete invulling aan kan geven, zowel in het bieden van de structuur (way of working, tooling) als de daarbij behorende uitvoering. Dus niet uitsluitend en alleen het bieden van de infrastructuur door bijvoorbeeld het leveren van tooling. 

Pilot

Vooralsnog gaat het om een pilot tot het einde van het jaar 2024 waarbij, indien de pilot succesvol is, het partnership verlengd kan worden met 2 jaar. 

Interesse

Denk jij met jouw organisatie te beschikken over de kennis, expertise en slagkracht die we zoeken, dan komen we hierover graag met jou in gesprek. Ook niet-leden zijn nadrukkelijk uitgenodigd zich te melden. Bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan een organisatie die al KSF lid is. 

Mocht je geïnteresseerd zijn, maak dan je interesse kenbaar voor zaterdag 23 maart aanstaande bij Sander Kuijer op sander.kuijer@klantenservicefederatie.nl. Voor aanvullende vragen kun je tevens bij Sander, 0619997210, terecht. 

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen