KSF-podcast met Ramón Delima over het overtuigen van je directie
KSF-podcast met Ramón Delima over het overtuigen van je directie
18 april 2024 
1 min. leestijd

KSF-podcast met Ramón Delima over het overtuigen van je directie

Is geen klantenservice, uiteindelijk de beste klantenservice? Ramón Delima, voorzitter van KSF en hoofd lintjesdoorknipper bij TUI trapt de KSF-podcastserie 'De Klantcontactcentrale' af met een enerverend gesprek over hoe we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar kunnen houden. 

Hij deelt zijn ervaringen over het overtuigen van de directie om te investeren in klantcontact. “Wij weten precies waar het klantcontact binnen een organisatie vandaan komt, waar de knelpunten zitten. Grijp bezuinigingsplannen aan om de board te laten zien waar het beter kan. Wat een investering in de kwaliteit van klantcontact kan betekenen voor je organisatie en onderbouw dit met in harde euro’s”, betoogt Ramón. 

Tip: zie marketing en sales als inspiratiebron

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen