Podcast | Hoe neem je medewerkers mee in verandering?
Podcast | Hoe neem je medewerkers mee in verandering?
03 juni 2024 
1 min. leestijd

Podcast | Hoe neem je medewerkers mee in verandering?

Durf je te vertragen om uiteindelijk te kunnen versnellen? Judith van Paridon en Carolien de Oliveira Marreiros bespreken het meenemen van (klantenservice)medewerkers in verandering. De podcast zit vol met inzichten vanuit de neuropsychologie en met praktijkvoorbeelden. De menskant bij verandering wordt gezien en erkend, maar we moeten ook realistisch zijn (soms moet iets gewoon doorgevoerd worden). Weerstand is iets natuurlijks. Hoe je daarmee omgaat, dat is waar deze podcast om draait.

De vraag ‘hoe nemen we medewerkers mee in verandering’ komt voort uit de jaarthema's van KSF. De rol van de klantcontactmedewerker verandert. We hebben andere verwachtingen van medewerkers. Daarom zet KSF de arbeidsmarkt & HR dit jaar én komende jaren centraal. We organiseren events, doen onderzoek en vragen experts om hun mening te geven over dergelijke vraagstukken.

Judith van Paridon en Carolien de Marreiros zijn lid van de KSF expertgroep HR en werken in die hoedanigheid o.a. aan het delen van kennis binnen de klantcontactbranche.

Luisteren

Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door Omid Holterman van Save Your Customers & Yannick Middelkoop, audio engineer.

KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’

Wat speelt er in de klantcontactbranche? En wat vindt en denkt KSF daarvan? Daar kom je achter tijdens de KSF-podcastserie ‘De Klantcontactcentrale’.

“Ik verbind u door”, met deze woorden werd het eerste Nederlandse telefoongesprek via een telefooncentrale tot stand gebracht. Er zijn inmiddels vele communicatiekanalen bijgekomen, maar verbinding maken blijft de essentie van ons vak én van KSF. In de podcastserie “De Klantcontactcentrale” verbindt KSF daarom experts en opiniemakers rondom thema’s en vraagstukken die niet alleen vandaag, maar ook morgen en overmorgen belangrijk voor klantcontactbranche zijn. Met als kernvraag: hoe houden we hoogwaardig, kwalitatief klantcontact betaalbaar?

In deze podcastserie leer je de opiniemakers en experts van KSF kennen en met Omid Holterman als host ben je gegarandeerd van een vrolijk gesprek met diepgang en ongemakkelijke stiltes.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen