Unique Customer Care | Lid Klantenservice Federatie
Unique Customer Care Klantenservice verbeteren

Unique Customer Care

Uitzenden | Detacheren | Werving & Selectie | Opschalingsprojecten | Talentscan

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Unique Customer Care is specialist op het gebied van klantcontact. Onze belofte is: “Unique Customer Care zorgt voor continuïteit in bezetting, voor een optimale bereikbaarheid, met happy medewerkers!

Met onze innovatieve, persoonlijke en datagedreven Candidate Journey maken wij het verschil voor onze medewerkers en opdrachtgevers. Op deze wijze willen een bijdrage leveren aan de KSF, de leden en de branche. Maar vooral ook sparren met andere leden over aanpak en ervaringen om verder te optimaliseren.

Over ons

Unique Customer Care is één van de focusbranches waar Unique Uitzendbureau haar specialisme op inzet, naast het MKB, Banking & Insurance, Overheid en Business Services. 

Als onderdeel van een internationaal sterk gepositioneerd moederbedrijf, RGF Staffing, met arbeidsmarktspecialisten als Indeed en Glassdoor als zustermaatschappij, zijn wij dagelijks in staat om potentiële medewerkers met een passie voor klantcontact op slimme wijze uit de arbeidsmarkt te halen. Onze potentiële medewerkers matchen wij vervolgens op basis van hun talenten, drijfveren en intrinsieke motivatie aan de juiste opdrachtgevers.   

Onze Candidate Journey geeft, uitgedrukt in data, continue inzicht waar in het proces de kansen zich voordoen om continue met elkaar te verbeteren. Op basis van deze inzichten gaan wij continue proactief het gesprek aan met onze opdrachtgevers en medewerkers. Alles om dag in dag uit het juiste talent de vinden, binden en bevlogen te houden! 

Unique heeft dagelijks zo'n 1000+ bevlogen Klantcontact specialisten aan het werk. 2 maal per jaar voeren wij een push- en pullonderzoek uit onder onze specialisten, om een ieder bevlogen te kunnen houden en te weten wat er speelt in de verschillende doelgroepen. 

Naast onze medewerkers maken wij het verschil met de inzet van onze Virtual Agent, in samenwerking met Scotty Technologies. Meer weten? Neem contact met ons op. 

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

Meer informatie over de diensten van Unique Customer Care.

Contact: Unique Customer Care

Pascal Kersten
Pascal Kersten
Unitmanager
06 - 34 86 10 88 | pascal.kersten@uniquecustomercare.nl

Kitty van Woezik
Kitty van Woezik
Strategisch Business Development Manager
06-14 00 41 47 | Kitty.van.woezik@unique.nl

Unique Customer Care: “Waarmee kunnen wij u helpen?”

Unique Customer Care Uitzendbureau klantcontact

"Laat je inspireren door onze nieuwste trendpaper Omdenken én kansen pakken! Download hem hier."