TCCS | Lid Klantenservice Federatie
TCCS klantenservice verbeteren

Timing Contact Center Services

Payroll | Administratie | Juridische ondersteuning | Managementinformatie

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Wij zijn lid van KSF om mee te bewegen met de ontwikkelingen in de branche. Medewerkerstevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Via dit platform willen we op de hoogte blijven van alle arbeidsmarktontwikkelingen, zodat wij onze partners kunnen ontzorgen en daarbij zorgen wij gezamenlijk voor blije en bevlogen medewerkers.

Over ons

Wij zijn TCCS, TCCS is de afkorting van Timing Contact Center Services een onderdeel van de ADG-dienstengroep en biedt payroll oplossingen specifiek voor de Contact Center branche in Nederland. Deze dienstverlening is geheel ingericht conform de Wet Arbeidsmarkt in Balans en in overeenstemming met de Facilitaire Contactcenters CAO.

Wij helpen je succesvol te ondernemen door uitvoering te geven aan jouw goed werkgeverschap. Door jouw medewerkers formeel in dienst te nemen, als juridisch werkgever, nemen wij alle administratieve handelingen van je over. Natuurlijk betekent dat veel meer dan alleen administratieve verlichting. Zo hou je meer tijd over om het beste uit je mensen te halen en daarmee succesvoller te worden.

Producten/diensten

• Payroll

Contact Timing Contact Center Services

Wil je meer informatie neem contact op met een van onze collega's via 055-5805995 of tccs@timing.nl. Ook kun je gebruik maken van ons contactformulier Timing.

TCCS payroll klantenservice