Genesys
Geautomatiseerde IVR-diensten | Contactcenter Clouddiensten | Kennisbeheersorftware | Omnichannel-ervaring | AI Chatbots | WFM
Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...
Wij als Genesys houden van experience-as-a-service en daarom met de KSF-community willen delen waarom Empathie in CX zo belangrijk is.
Over ons
Genesys verzorgt jaarlijks meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Dankzij de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie elk klantmoment via alle marketing-, sales- en servicekanalen en wordt tegelijkertijd de ervaring van medewerkers verbeterd.
Genesys is de pionier in Experiences as a Service, waarmee organisaties van elke grootte echte personalisatie op schaal kunnen bieden, klanten met empathie kunnen benaderen en het vertrouwen en de loyaliteit van klanten kunnen vergroten.
Bedrijfsvideo
Producten/diensten
- Genesys Cloud CX
- Genesys Multicloud CX
- Genesys DX
Contact
Ouafae Talha
Sales Development Representative - Benelux
Email: Ouafae.Talha@genesys.com
Tel: +31 20 650 0017
Website: www.genesys.com
The "More Customer Smiles" Cloud.