Y.digital | Lid Klantenservice Federatie
Y-digital klantenservice verbeteren

Y.digital

AI | Customer contact | Agent support

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

We geloven dat de inzet van taalgerelateerde AI in klantcontact bijdraagt aan een betere experience voor zowel klanten als medewerkers. We werken hierop graag samen met partners. KSF biedt hiervoor een waardevol netwerk.

Over ons

Y.digital is expert op het gebied van gesproken en geschreven taalverwerking en intelligent kennismanagement. In onze intelligence infusion engine 'Ally' bundelen we de meest moderne technologieën op het gebied van taalverwerking, waaronder - maar niet uitsluitend - Large Language Models en ChatGPT. Hiermee ontwikkelen we betrouwbare oplossingen die binnen de specifieke context van een organisatie de ervaring voor zowel de klant als medewerker versterkt. We werken internationaal, met ook vestigingen in Duitsland en Vietnam.

Producten/ diensten

  • Saas-platform Ally,
  • Assistenten voor Conversational AI (voice- en chatbots * translation services * transcription & summarisation)
  • Intelligente Documentverwerking (e-mailhanding * contractcheckers * Claimhandling)
  • AI Search (intelligent doorzoekbaar maken van gestructureerde en ongestructureerde databronnen)
  • AI Archiving (assistent voor intelligente archiveringsoplossingen)
  • Detachering

Contact

Carla Verwijmeren: 06-31991385
result@y.digital

y.digital

Y.digital. Empowering Humans.

Y.digital logo