OBI4wan | Lid Klantenservice Federatie
OBI4wan oplossingen voor klantcontact

OBI4wan

Webcare | Messaging | Chatbots | Automation | Brand Monitor | Reputatiemanagement

Wij onze klanten vooruit willen helpen met ontwikkelingen die naast efficientie ook toegevoegde waarde bieden aan zowel professional als eindklant. Daarnaast halen we vak-inspiratie uit de KSF waarmee we elke dag beter kunnen worden in wat we doen.

Onze missie is ‘truly engaged customers and organisations’. Daar zorgen wij voor door jou toegankelijke oplossingen voor webcare, messaging, chatbots, media monitoring en data-analyse te bieden. Daarmee komen klanten heel gemakkelijk met jouw organisatie in contact en andersom. Zo loopt de communicatie altijd gesmeerd en blijf je betrokken bij elkaar. Effortless engagement noemen wij dat.

  • OBI Engage: webcare en messaging
  • OBI Bots: chatbots en automation
  • OBI Brand Monitor: monitoring en reputatiemanagement
  • OBI Insights: media analyses en rapporten

Korte Hogendijk 2
1506 MA Zaandam Nederland

info@obi4wan.com
+31 85 210 50 60

Website: OBI4wan

Bekijk onze website en vraag een gratis demo aan.

OBI4wan klantenservice verbeteren.