NTT Ltd. | Lid Klantenservice Federatie
NTT Ltd. klantenservice verbeteren

NTT Ltd.

CX | EX | Consultancy | Technologie | Integraties | Cloud | WFO

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Wij energie krijgen van het ontmoeten van en sparren met vakgenoten over klantcontact, met een extra interesse vanuit onze achtergrond hoe de optimale balans te vinden tussen de mens en de inzet van technologie. Daarnaast vinden we het belangrijk om een bijdrage te leveren aan het verbeteren van klantcontact in het algemeen en het op de kaart zetten van dit mooie vakgebied.

Over ons

NTT Ltd., is een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf. Wij werken samen met organisaties over de hele wereld om gezamenlijk met onze klanten resultaten te bereiken, onder andere door de inzet van technologie. Customer Experience is een van de focusgebieden binnen NTT, zowel in Nederland als wereldwijd.

NTT is de expert om mee te denken op het gebied van Customer Experience in de breedste zin van het woord. Vanuit NTT we zijn ervan overtuigd dat dit niet meer los gezien kan worden van de Employee Experience, zonder een tevreden medewerker uiteindelijk ook geen tevreden klant.

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • CX & EX Consultancy & benchmarking services
  • CX & EX oplossingen
  • CX & EX Automation
  • Managed CX & EX
  • WFO
  • Cloud
  • AI
  • Integraties

Contact NTT Ltd.

services.global.ntt

Contactpersoon: Janneke Verbruggen te benaderen via janneke.verbruggen@global.ntt

Ontdek de nieuwste bevindingen uit ons Global Customer Experience Benchmarking Report, waaruit blijkt dat er een aanzienlijke kloof bestaat tussen toppresteerders en hun branchegenoten. 

NTT Ltd. CX EX