Verint | Lid Klantenservice Federatie
Verint klantenservice verbeteren

Verint

Customer engagement |  Employee engagement |  AI|  Conversational | Software | Text analytics

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

we met elkaar de sector verder ontwikkelen door kennisdeling over trends, technologie en best practices in customer engagement.

Over Ons

Verint helpt de meest iconische merken ter wereld duurzame klantrelaties op te bouwen door werk, data en ervaringen binnen de hele organisatie met elkaar te verbinden. Dankzij deze aanpak kunnen bedrijven navigeren en floreren terwijl zij zich aanpassen aan de ‘future of work’, inefficiëntie veroorzaakt door organisatorische en datasilo’s elimineren en consistent en op schaal onderscheidende ervaringen bieden binnen elke interactie.

Met Verint kunnen organisaties de kloof dichten die wordt gecreëerd als bedrijven beperkte middelen hebben om de gewenste customer engagement te bieden. Het dichten van deze Engagement Capacity Gap helpt hen duurzame relaties met klanten op te bouwen en echte bedrijfsresultaten te realiseren.

Video


Producten/ diensten

Het Verint Customer Engagement Cloud Platform™ is gebaseerd op de meest recente ontwikkelingen op het vlak van AI en analytics, open integratie en de Science of Customer Engagement™ om te voldoen aan de continu toenemende, alsmaar verschuivende klantinteracties en -eisen. Verint gelooft in open development en integratie. We vormen een ecosysteem van oplossingen en partners die onze klanten helpen nog meer waarde te halen uit hun technologie-investeringen. De tientallen oplossingen van Verint zijn in te delen in onderstaande categorieën:  

  • Digital-First Engagement:
    Engagement Channels, Conversational AI, Engagement Orchestration, Knowledge Management
  • Workforce Engagement:
    Forecasting and Scheduling, Quality & Compliance, Interaction Insights, Real-Time Work
  • Experience Management:
    Employee Experience, Customer Experience 

Contact

www.verint.com

Paasheuvelweg 1
1105 BE Amsterdam

Er is een duidelijke kloof te zien tussen wat organisaties weten dat ze moeten doen en de middelen die ze daadwerkelijk tot hun beschikking hebben. Hoe ga je hiermee om? Hoe dicht je de kloof? Lees hier het Engagement Capacity Gap onderzoek.

Verint Customer engagement