Underlined | Lid Klantenservice Federatie
Underlined klantenservice verbeteren

Underlined

Conversational Intelligence | CX Insights | Text Mining | Journey Tagging | Conversation Analytics

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Samen hebben we enorm veel kennis over het verbeteren en optimaliseren van het klantcontact. Leden van KSF kunnen deelnemen aan conferenties en expertsessies om kennis op te doen en te delen. Underlined neemt deel aan sessies vanuit onze expertise op het gebied van Conversational Intelligence. We demonstreren de mogelijkheden en kracht van Conversation Analytics en leren je hoe je klantgesprekken kunt omzetten in inzichten en verbeterpotentieel. Kennis delen en inspireren, dat is waar deze KSF-sessies over gaan.

Over ons

Herken je dat gevoel, dat je niet echt serieus wordt genomen door bedrijven als je een vraag hebt? Hoewel veel bedrijven de klantervaring serieus nemen, zien we dat ze er niet in slagen om meetbare verbeteringen te realiseren. Simpelweg omdat er een gebrek is aan inzicht in wat goed werkt en wat niet. Wij helpen bedrijven een meetbare verbetering van hun klantervaring te realiseren. 

Onze innovatieve cloudoplossing verzamelt en harmoniseert klantinteractiegegevens, plaatst data in de context van de customer journey en verrijkt die data actief met predictive inzichten door inzet van kunstmatige intelligentie. Wij geven medewerkers slim en gedetailleerde inzicht over elk contactpunt in de klantreis. Inzichten die kunnen worden gebruikt om de reis van elke klant te optimaliseren. Resulterend in een aanzienlijke toename van customer happiness en klantloyaliteit, een daling van klantverloop en operationele kosten.

Bedrijfsvideo


Producten/ diensten

  • CX Insights Framework
  • Text Mining op Klantfeedback en/of Klantcontactkanalen
  • Data Extraction & Harvesting
  • CX Insights
  • CX Enrichment
  • Journey Tagging
  • Automated KPI Calculation
  • Driver & Impact Modelling
  • Feedback Analytics
  • Conversation Analytics

Contact Underlined

Underlined.nl

Wat zijn triggers van jouw klanten om een aankoop te doen? Wat zijn de belangrijkste redenen voor klachten? Krijg inzicht in elke klantreis! Maak kennis met Underlined: maak een belafspraak.

Underlined Conversational Intelligence