Riverwise | Lid Klantenservice Federatie
Riverwise Klantcontactstrategie

Riverwise

Klantcontactstrategie | Herontwerpen klantreizen

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Klantcontact een onderwerp is dat ons bezig houdt. Voor veel organisaties is klantcontact essentieel onderdeel van het onderscheidend vermogen, tegelijkertijd is goede service bieden in een tijd van snelle digitalisering en krappe arbeidsmarkt lang niet altijd makkelijk. Wij komen graag in contact met anderen die dit onderwerp net zo interessant vinden om kennis- & ervaring te delen.

Over ons

Riverwise is een bureau van groeistrategen. Werkend op domeinen commercie en klantcontact. Klantcontact zit midden in een door technologie gedreven transformatie. Klantverwachtingen verschuiven en bedrijven worden verwacht hierin mee te bewegen. Tegelijkertijd worden persoonlijke contactmomenten in live kanalen alsmaar belangrijker en blijkt goede service en bereikbaarheid bieden vaak al uitdaging genoeg. Riverwise helpt bij het krijgen van grip op de transformatie, door vanuit de visie en het bedieningsconcept van een organisatie in beeld te brengen waar en hoe meer regie te voeren over contactstromen (voorkomen, stimuleren, routeren) en op welke kanalen en systemen te investeren en desinvesteren.

Producten/ diensten

  • Klantcontactstrategie
  • Herontwerpen klantreizen (voorkomen, routeren, stimuleren)

Contact

Website: Riverwise.nl
Telefoon Frank Nijenhuis: +31 636075778

Growth Strategists

Riverwise Klantcontactstrategie klantenservice verbeteren