Coniche | Lid Klantenservice Federatie
Coniche klantenservice verbeteren

Coniche

Advies | Interim management | Training & opleiding

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Coniche is dé vakspecialist in het optimaliseren van klantcontact. Dat doen we voor onze opdrachtgevers maar we willen dit ook breder uitdragen. Daarom steunt Coniche de KSF om zo het belang van het vak klantcontact nog beter onder de aandacht te brengen in Nederland.

Over ons

De missie van Coniche is: “Klantcontact meer werkend maken”. Wij zijn ervan overtuigd dat klantcontact een vak is. Elke organisatie heeft klanten, patiënten, leden, burgers of cliënten. Wij helpen dagelijks onze opdrachtgevers om goed om te gaan met hun klanten. Onze diensten zijn erop gericht het klantcontact te optimaliseren en aan te laten sluiten bij de doelstellingen van de organisatie. Met meer dan 30 jaar ervaring zijn wij de kennispartner voor organisaties op het gebied van klantcontact met diensten zoals advies, interim management, training en opleiding.

Ons advies richt zich op de klantcontactstrategie, de inrichting en optimalisatie van klantcontact, veranderprocessen, teamperformance (high performing teams) en learning & development.

Wij leveren consultancy en interim management vanuit ons eigen kernteam en een selectief netwerk van associates.

Ook voor trainingen en opleidingen op het gebied van klantcontact kun je bij Coniche terecht. Het aanbod bestaat uit maatwerktrainingen, e-learnings, masterclasses en workshops via open inschrijving. Onze Klantcontact Academy is hét digitale platform waar medewerkers zich online kunnen bekwamen binnen het vakgebied klantcontact. Met behulp van specifieke leerpaden voor (senior) medewerker, teammanager, WFM of trainer kunnen medewerkers gericht werken aan hun carrière tot en met een Post HBO diploma.

Bedrijfsvideo

Producten / diensten

  • Advies
  • Servicestrategie
  • Klantcontactstrategie
  • Inrichting en optimalisatie klantcontact
  • Contactreductie
  • Zelfsturen
  • Veranderprocessen
  • High performing teams
  • W1NNEN
  • Interim management
  • Interim teamleiders
  • Learning & development
  • Recruitment
  • Aanbevolen leerlijn
  • Trainingen
  • Erkende opleidingen
  • Klantcontact Academy

Contact

Telefoon: 0 88 01 22222
Email: info@coniche.nl

Linkedin
Twitter

Coniche klantenservice verbeteren