Customer Contact Company | Lid Klantenservice Federatie
Customer Contact Company klantenservice verbeteren

Customer Contact Company

Procesmanagement | WFM | Kennismanagement | Contactreductie | ISM scan

Customer Contact Company waarde wil creëren voor organisaties. We doen dat door medewerkers centraal te stellen. Organisaties die medewerkers de ruimte geven om hun werk met passie en vakmanschap te doen, bereiken een hogere kwaliteit tegen lagere kosten. De reden waarom wij geloven in wat we doen, is omdat wij dagelijks ervaren dat het werkt. Ook in onze eigen organisatie. De samenwerking met KSF zorgt hierin voor een breed netwerk, gedegen kennisdeling en verbinding met gelijkgestemde organisaties en mensen.

Wij buigen complexe situaties om naar logische oplossingen. We hebben alle expertise in huis en denken pragmatisch. En dus produceren we geen ingewikkelde dikke rapporten, maar reiken je handzame en slimme inzichten aan die je direct kunt toepassen. Wij nemen je mensen daarin mee en begrijpen wat ze nodig hebben. We helpen je bij technische en menselijke vraagstukken en maken het resultaat inzichtelijk. Wij helpen graag! Onder andere bij de volgende vraagstukken: - Samen de koers bepalen voor succesvol klantcontact - ISM scan voor het verbeteren van de organisatie - Contactreductie - Inrichten en verbeteren besturing klantcontactcenters - Reorganisaties en integraties van klantcontact centers - Self service oplossingen

  • Strategisch tactisch en operationeel management, 
  • Procesmanagement, 
  • Workforce management, 
  • Kennismanagement, 
  • Contactreductie, 
  • Self Service, 
  • ISM scan

Clarissenhof 13
4133 AB Vianen

0347-778977
Customer Contact Company

Linkedin

Passie voor Klantcontact

Customer Contact Company