KCM Group | Lid Klantenservice Federatie
KCM klantcontact

KCM Group

Medewerkerstevredenheidsonderzoeken | e-learning | Fysieke trainingen |  KCC-audits | Strategieontwikkeling | Interim management

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat...

Wij zijn aangesloten bij de KSF, omdat zij continu werken aan de kwaliteit van klantcontact en kennis delen, op het gebied van klantinteractie in Nederland.

Over ons

KCM Group - Kansen zien en benutten. De mening van uw klanten en medewerkers bepaalt uw succes. Customer en Employee Experience verbeteren bestaat uit verzamelen van relevante data, vakkundige analyses doen, medewerkers en leidinggevenden trainen in nieuwste vaardigheden en continu verbeteren van strategie, processen en systemen. Excelleren in Customer Experience, klantenservice en medewerker empowerment doet u met het KCM-totaalpakket aan diensten. 

Bij KCM werken de experts naadloos samen zodat uw medewerkers zich empowered voelen en betrokken zijn bij de klant. Wij zorgen ervoor dat uw processen en systemen volledig naar uw wens worden ingezet om alle klantverwachtingen waar te maken. Dat leidt tot tevreden klanten. Andersom geldt ook: hoe tevredener de klant is, hoe blijer de medewerker is. Een mooie wisselwerking. 

Door de waardevolle inzichten, verkregen via KCM Survey, het ontwikkelen en opleiden van medewerkers en leidinggevenden via KCM Academy en het verbeteren van uw Customer Experience strategie, processen en systemen via KCM Professionals ondersteunt KCM Group haar opdrachtgevers volledig in hun weg naar optimale tevredenheid.

Producten/ diensten

  • Meten: KCM doet klant- en medewerkerstevredenheidsonderzoeken voor opdrachtgevers. Waarbij zij real time inzicht hebben in de resultaten via ons gebruiksvriendelijke, persoonlijke belevingsdashboard. 
  • Trainen: KCM is een expert trainingsbureau voor klantinteractie, leiderschap en projectmanagement middels e-learning en fysieke trainingen. 
  • Verbeteren: KCM helpt veel organisaties in het verbeteren klantinteractie, via kcc-audits gezamenlijke strategieontwikkeling, leiden van verbeterprojecten en interim management.

Contact

Frans Halslaan 23 D
1231 BB Loosdrecht

+31 (0)35 544 98 00
welcome@kcmgroup.eu

kcmgroup.eu

Wilt u weten wat we voor uw bedrijf kunnen doen? Vraag nu een demo aan! 

KCM klantenservice verbeteren