Klantenservice Next Level: hele sector denkt mee over herpositionering
27 augustus 2020 
0 min. leestijd

Klantenservice Next Level: hele sector denkt mee over herpositionering

Klantenservice Next Level is het initiatief van Ernst-Jan Kruize en de KSF om het vakgebied klantcontact te herpositioneren. Het is tijd voor een positieve boost voor het vakgebied. En daar betrekken we de hele sector bij. Voor en tijdens de zomerperiode heeft een kopgroep een mooie visie voor klantenservice en een aantal statements opgeleverd.

Vanaf 9 september gaan we met panels uit de hele sector verder denken over die herpositionering, zoals we eerder hebben aangekondigd. Dat doen we rondom zeven thema’s: klant, medewerker, positie vakgebied, waarde vakgebied, imago, technologie en ketenverantwoordelijkheid. Iedere themagroep wordt geleid door twee kopgroepleden. De organisatie is in handen van de KSF. De huidige visie en statements gaan we toetsen en we focussen op hoe de wensen verwezenlijkt kunnen.

Al bijna 50 mensen hebben zich aangemeld voor de panels. Mocht je door de vakanties nog niet hebben gereageerd, dan kun je je tot en met 7 september alsnog aanmelden via deze link.

Over de schrijver
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen
arrow_drop_up arrow_drop_down