Inschrijving KSF Jaarcongres 2018 geopend!
Inschrijving KSF Jaarcongres 2018 geopend!
20 juni 2018 
0 min. leestijd

Inschrijving KSF Jaarcongres 2018 geopend!

The symphony of customer experience, zo luidt de titel van KSF Jaarcongres 2018. Een orkest bestaat uit een groep mensen met instrumenten die onder leiding van de dirigent, zorgt voor een ultieme muziekbeleving. De samenwerking tussen die groepen is daarvoor de sleutel. Dat geldt ook voor klantcontact.

Hoe krijg je klantcontact organisatiebreed hoog op de agenda en hoe zorg je ervoor dat er een goede samenwerking is tussen alle afdelingen die de customer journey raken? En welke afdelingen betrek je dan om de ultieme klanbeleving te behalen? En wie is dan de ‘dirigent’?

Kom naar het KSF Jaarcongres op dinsdag 20 november 2018 in het KAF in Almere. Op deze middag hoor en zie je voorbeelden van hoe je klantcontact naar een hoger niveau kunt tillen! Ga voor meer informatie en aanmelden naar www.ksfjaarcongres.nl.

In de komende nieuwsbrieven en via de website brengen we je verder op de hoogte van de inhoud en de sprekers.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen