Hé, doe je mee? Wees welkom bij het KSF Café!
Het KSF Café is een initiatief om met leden in een kleine setting het gesprek te voeren over de ontwikkelingen binnen de branche en de uitdagingen welke we in de praktijk ervaren. De Klantenservice Federatie is benieuwd hoe wij voor jou van meer toegevoegde waarde kunnen zijn. Je kunt bij het KSF Café terecht met zowel vragen als wensen.
Mogelijk word je hier persoonlijk voor uitgenodigd, maar natuurlijk mag je je ook altijd aanmelden. Het KSF Café is zowel online als op locatie in Doorn te volgen. Je bent van harte welkom op het KSF Koetshuis om persoonlijk kennis te maken met de medewerkers van het bureau.
Schrijf je in voor één van de aankomende KSF Cafés en dan treffen we elkaar snel!
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.