Het enthousiasme spatte er vanaf afgelopen vrijdag: voor het eerst hielden bestuur, voorzitters van expertgroepen en commissie en de medewerkers van het bureau een gezamenlijke heidag. De heidag stond – naast meer verbinding met en tussen de verschillende lagen binnen de vereniging – vooral in het teken van concretiseren van de strategie en propositie en het uitwerken van het globale jaarplan dat op de ALV van 17 november werd gepresenteerd.
In een marktkramensessie presenteerden de expertgroepen en commissies hun plannen en ideeën voor expertsessies, ledengesprekken, trainingen, workshops en onderzoeken, waarna deze plannen hun plek op de jaarkalender voor het eerste half jaar van 2023 vonden. “We gaan toffe dingen doen”, was het gezamenlijke gevoel van de deelnemers. Het was bij de presentaties mooi om te zien hoe de plannen van de verschillende expertgroepen en commissies elkaar versterken. En door zo met elkaar in gesprek ontstonden er ter plekke ook veelbelovende samenwerkingen tussen expertgroepen en commissies.
Met de plannen voor 2023 geven we verder invulling aan onze overtuiging dat klantcontact en klantbeleving dé relevante en onderscheidende succesfactoren voor organisaties zijn. Via verschillende pijlers dragen onze activiteiten in 2023 eraan bij dat er voor organisaties vandaag, morgen en overmorgen nog ruimte is om hoogwaardig kwalitatief klantcontact aan te bieden. Vanzelfsprekend staat oog voor de toegevoegde waarde voor klant en medewerker en daarmee dus voor de organisatie daarbij voorop."
We zien jou, je medewerkers, je collega’s of je klanten graag bij onze activiteiten. Zo werken we samen aan de kwaliteit en ruimte voor sector en vak en aan een groot en relevant KSF.