Er is een verschil van inzicht ontstaan tussen bestuur en directeur over de koers van de Klantenservice Federatie (KSF). Om die reden hebben zij besloten dat hun wegen zich gaan scheiden. Geeske te Gussinklo heeft zich de afgelopen 8 jaren samen met het bureau met veel energie ingezet voor het vakgebied en de leden. Samen zijn er belangrijke resultaten geboekt die hebben geleid tot waar de KSF nu staat en die een mooie basis vormen voor de toekomst. Daarvoor bedankt het bestuur Geeske hartelijk. In goed overleg zullen de werkzaamheden worden overgedragen.
Geeske te Gussinklo vertrekt bij de Klantenservice Federatie
Over de schrijver
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Anderen bekeken ook