Geen blue monday bij KCC WoningNet: medewerkers in het zonnetje gezet
Geen blue monday bij KCC WoningNet: medewerkers in het zonnetje gezet
22 januari 2020 
0 min. leestijd

Geen blue monday bij KCC WoningNet: medewerkers in het zonnetje gezet

“De dienstverlening van WoningNet voldoet aan hoge kwaliteitsnormen,” vertelt Tanja Neijboer, manager van het klantcontactcentrum in Weesp. “Daarbij past het branchecertificaat van de Klantenservice Federatie heel goed. Onze medewerkers zijn dagelijks voor verschillende woningcorporaties bezig om klanten persoonlijk en professioneel te helpen bij het vinden en huren van een huurwoning. Gezien de krapte op de woningmarkt geen gemakkelijke taak, dus dat moet zorgvuldig gebeuren. Het is belangrijk om kwaliteit te blijven leveren én medewerkers trots te laten zijn op hun werk. Met dit certificaat bereiken we beide doelen.”

Bijna twee derde van de KCC-medewerkers is inmiddels gecertificeerd, een mooie reden voor een feestelijk moment op blue monday: we zetten ze graag in het zonnetje.

“Het is goed om te zien dat het branchecertificaat zo aansluit bij de kwaliteitsstandaard van WoningNet,” zegt Geeske te Gussinklo, directeur Klantenservice Federatie. “Wij hebben de kwaliteit van de medewerkers met plezier getoetst en zijn blij dat zo’n groot deel van het KCC inmiddels gecertificeerd is. We zien dat steeds meer medewerkers in Nederland gecertificeerd worden. En daarmee werken we met z’n allen aan de kwaliteit van klantcontact. Binnenkort reiken we zelfs al het 2000e certificaat uit.”

Meer weten over het KSF Branchecertificaat? Kijk op www.ksfbranchecertificaat.nl

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen