Geef een impuls aan de coaching van je klantenservice!
22 maart 2019

Geef een impuls aan de coaching van je klantenservice!

Certificeer je coachende medewerkers met KSF Branchecertificaat B

Dat medewerkers klantenservice goed worden opgeleid en het KSF Branchecertificaat A halen, is één. Dat de kwaliteit ook hoog blijft, is twee. Ervaren medewerkers met coachende taken kunnen een branchecertificaat van de KSF halen om hun kwaliteit te borgen.

Online toetsing

Coachende medewerkers worden online getoetst op kennis van wetgeving, klantgerichtheid en oplossingsgerichtheid. Dat is ook een onderdeel van KSF Branchecertificaat A. Voor B laten ze in de praktijk zien dat ze die criteria goed toepassen, medewerkers op een persoonlijke en effectieve manier coachen en bovendien dat ze een ambassadeur van het vak zijn. De toetsing van beide onderdelen is online. Wie al is geslaagd voor branchecertificaat A doet alleen examen voor het tweede deel.

Opleiding

Je kunt als werkgever zelf de opleiding verzorgen of een van deze KSF-leden inschakelen voor de opleiding voor het KSF Branchecertificaat voor meer ervaren medewerkers klantcontact met coachende taken. Kijk op www.ksfbranchecertificaat.nl welke leden opleidingen verzorgen.

Wil je weten hoe het werkt en wat het oplevert? Kijk op www.ksfbranchecertificaat.nl en neem contact op met de Klantenservice Federatie: info@klantenservicefederatie.nl