Elodie de Jong nieuwe voorzitter commissie HR-congres
We beginnen al weer met de voorbereidingen voor het KSF HR-congres 2020. Daarvoor richten we een commissie op, die voorgezeten wordt door Elodie de Jong (branchemanager klantcontact bij Randstad), om er een topevent van te maken. We zijn op zoek naar leden voor deze commissie.
Heb je affinitieit met ledenevents? Wil je met ons meedenken over thema, onderwerpen, sprekers en meer? Laat het weten via susan.soleimani@klantenservicefederatie.nl
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.