De dromen voor klantenservice 2025
De dromen voor klantenservice 2025
05 november 2020 
0 min. leestijd

De dromen voor klantenservice 2025

In de zomer en de herfst van 2020 heeft een kopgroep Klantenservice Next Level gedroomd, gedacht en gesproken over de toekomst van klantenservice. In panels met in totaal zo’n 100 deelnemers zijn er dromen geformuleerd. Die dromen zijn nu bekend:

Toekomstdroom 1: de centrale positie van klantenservice als afdeling staat niet ter discussie

Toekomstdroom 2: klantenservice, de winnende strategie

Toekomstdroom 3: elk klantcontact heeft toegevoegde waarde voor zowel klant als organisatie

Toekomstdroom 4: excellente klantenservice, werkt alleen samen

Toekomstdroom 5: mens waar het moet, digitaal waar het kan

Toekomstdroom 6: de klantcontactmedewerker heeft een volwaardige baan met een volwaardig salaris. Hij geniet dezelfde rechten en plichten als zijn collega’s.

Toekomstdroom 7: ‘Mensen willen graag bij de klantenservice werken omdat zij dan waarde toevoegen aan het leven van anderen’

Lees er alles over op de speciale webpagina.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen