€ 100,- ledenkorting op het CustomerFirst Congres 2022
CustomerFirst Congres 2022
Woensdag 28 september 2022 zetten we een stap in het volgende tijdperk van de klantreis. Van CX via customer service naar customer engagement. De wereld is door digitalisering ingrijpend veranderd en digitale interactie lijkt de nieuwe norm. ‘Live’ klantcontact verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en wordt ernstig onderschat. Tijd voor nieuwe inzichten en inspiratie!
Datum: 28 september 2022
Locatie: Buitenplaats Kameryck in Kamerik
Website: customerfirstcongres.nl
Voor KSF-leden geldt een korting van € 100,- .
De kortingscode vind je in de KSF Ledenomgeving.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.