Branchecertificering KSF gaat online door
Branchecertificering KSF gaat online door
03 december 2020 
0 min. leestijd

Branchecertificering KSF gaat online door

Onze leden blijven ook als het werkleven zich voornamelijk thuis afspeelt werken aan de kwaliteit van hun dienstverlening. Wij als brancheorganisatie ondersteunen ze daar zo veel mogelijk bij, ook bij certificering. De audits voor ISO 18295 voor contactcenters kunnen online worden afgenomen. De toetsing voor KSF Branchecertificaat A en B is ook online.

De toets voor Branchecertificaat A bestaat uit twee delen: een online toets en een praktijktoets. De eerste wordt nu onder online toezicht afgenomen. Medewerkers kunnen gewoon vanuit huis hun toets maken. Voor Branchecertificaat B hadden we al een online assessment, dus ook die gaat gewoon door. Ook online borgen wij de kwaliteit van medewerkers! Lees meer over de branchecertificaten.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen