Binnen 24 uur reageren op Facebook messenger
Op 4 maart jl. heeft Facebook messenger een nieuwe regel ingesteld die je als organisatie dwingt binnen 24 uur op vragen, verzoeken of klachten van klanten te reageren. Daarmee komt het bedrijf tegemoet aan de wens van klanten om binnen een redelijke termijn antwoord te krijgen.
Het lukt niet altijd om binnen 24 uur met een complete oplossing te komen. Daarom is er een betaversie voor bedrijven om ook later nog te kunnen reageren. Lees meer op de developerspagina van Facebook.
Bekijk in onze leveranciersgids welke leden je kunnen helpen met een chatoplossing.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.