KSF Inspiratiedag 2020 succesvol
KSF Inspiratiedag 2020 succesvol
18 februari 2020 
0 min. leestijd

KSF Inspiratiedag 2020 succesvol

De KSF Inspiratiedag is voor de tweede keer georganiseerd om leden kennis te laten maken met innovaties in contactcentertechnologie. Leveranciersleden informeren contactcenterleden over nieuwe ontwikkelingen. Leden stellen vragen en krijgen passende antwoorden. Wie later wil doorpraten kan zelf contact opnemen met de leverancier die hij heeft gesproken. Op 13 februari waren we te gast bij elho in Tilburg.

De middag werd geopend door Christian Kromme die sprak over disruptie en wat die betekent voor de relatie met klanten. Lees het artikel over zijn presentatie op onze website.

Reacties van deelnemers:

  • Toplocatie, al moest je er wel een eindje voor rijden.
  • Goed georganiseerd en daardoor goed in staat geweest om mijn vragen te stellen.
  • Goed dat de KSF dit faciliteert. Het zou wel vaker in het jaar mogen.
  • Interessante gesprekken gehad, op een goed niveau.
  • Ik ga zeker nog contact opnemen, want ik wil meer weten. Het was een mooi begin.
  • Leveranciers denken echt met je mee.
  • Interessant om nieuwe ontwikkelingen te zien en prettig om je eigen vragen te kunnen stellen.

Onderwerpen die door de leveranciersleden werden aangeboden:

  • Spraaktechnologie
  • QM
  • Chatbottechnologie
  • AI mail automation
  • AI webchat
  • Gamification
  • Predictive engagement
  • Kennismanagement
  • Platformintegratie
  • Voice assistant
  • NLP
  • Click to call

Bekijk ook onze leveranciersgids op de website om te zien wie wat levert.

Bekijk meer foto’s op facebook.

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen