Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2024
Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2024
05 december 2024 
0 min. leestijd

Verslag van de dag KSF Jaarcongres 2024

Tijdens het KSF Jaarcongres 2024 wordt niet alleen gekeken naar de voordelen van AI, maar ook naar de risico’s, met name bij de inzet van generatieve AI. Welke rol kan AI spelen in klantcontactcenters? En wat zijn handvatten om deze technologie op een veilige en effectieve manier in te zetten? Dit live verslag laat de inzichten en handvatten zien die tijdens het congres zijn opgedaan.

verslag-van-de-dag-2024

Ga voor de artikelen en de sfeerimpressie naar: ksf.verslagvandedag.nl

In de media

Downloads in de KSF Ledenomgeving

Het KSF Jaarcongres 2024 werd mede mogelijk gemaakt door:

sponsoren-jc2024

Over de schrijver

Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.

Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden. In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Reactie plaatsen