Tilburg University doet onderzoek naar klantcontact
En jij kunt meedoen! Er zijn twee onderzoeken van studenten Bedrijfscommunicatie en Digitale Media van Tilburg University: een over emoties van klanten en het effect ervan op medewerkers en een over de attitude ten opzichte van technologie in het algemeen en chatbots in het bijzonder.
Het eerste onderzoek is gericht op medewerkers klantcontact. Deel deze link onder je medewerkers om ze mee te laten doen. Het onderzoek duurt 10 minuten.
Het tweede onderzoek is gericht op een grotere groep. Hieraan kunnen managers, medewerkers en andere gebruikers buiten de klantenservice meedoen. Deel en/of gebruik deze link. Dit onderzoek duurt 10 minuten en is ook beschikbaar in het Engels.
Met de resultaten hebben we wetenschappelijk inzicht in actuele ontwikkelingen in klantcontact. Die delen we graag met je.
Samen de kwaliteit van klantenservice verbeteren binnen de klantcontactbranche.
Als branchevereniging zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze grote congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de KSF Ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het verbeteren en optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.